Sleipner93 Svart 31.August.2007 Del på Facebook Svart 31.August.2007 Ikke prøv å lur meg til plast Seilaren! Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 31.August.2007 Del på Facebook Svart 31.August.2007 herregud eg for litt lyst på plast av å te Neivell? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 31.August.2007 Del på Facebook Svart 31.August.2007 Jaja for litt lyst på det av og til da Men har forholdsvis bestemt at det må bli trebåt neste gang også. Men visst det skulle dukke opp en sjekk liten plastsnekke til billig penge så kan jeg nok vurdere det. Sitér dette innlegget Link to post
oddkt Svart 1.September.2007 Del på Facebook Svart 1.September.2007 kansje den här passar Sleipner Peter Pan MVH Odd Sitér dette innlegget Link to post
jammi Svart 1.September.2007 Del på Facebook Svart 1.September.2007 kansje den här passar SleipnerPeter Pan MVH Odd ..billig og liten, ja.. Virkelig noe for en 14-åring :) :P Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 1.September.2007 Del på Facebook Svart 1.September.2007 Ja det er nok noen år til men fy for en båt! Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 2.September.2007 Del på Facebook Svart 2.September.2007 Trebåt på Forsand. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...pos=10&tot= Jeg lå ved siden av denne i Lysefjord marina i sommer. Snakket litt med eieren, han sa han skulle selge til fordel for liten seilbåt og lurte på hvor mye det kostet med en båt tilsvarende min. Synes å huske han sa noe om en oljelekasje som ikke står nevnt i annongsen, men er ikke sikker..... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 2.September.2007 Del på Facebook Svart 2.September.2007 Snodig båt, fasongen på båten passet ikke helt med vinskjermen syns nå jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 2.September.2007 Del på Facebook Svart 2.September.2007 Jeg synes heller ikke den er direkte pen.. Kan se ut som at overbygget er uorginalt. Ser litt nyere ut.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Noflow Svart 2.September.2007 Del på Facebook Svart 2.September.2007 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...626&page=15 dette er vel ganske billig? Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 2.September.2007 Del på Facebook Svart 2.September.2007 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...626&page=15 dette er vel ganske billig? Helt klart ett av to: 1.Gigantisk lurepris... 2.Gigantisk feiltrykk... men man vet jo aldri, kanskje det er en "forsmådd" en som selger eksens... ...det kan jo være lurt å ta en telefon... TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Seilaren Svart 2.September.2007 Del på Facebook Svart 2.September.2007 Hvis den prisen stemmer er det garantert tyvegods Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Bearded Beast Svart 2.September.2007 Del på Facebook Svart 2.September.2007 (redigert) jøss. hva med alle annonsene som står med pris kr 1 da, tjuvgods det òg kansje? om det skal linkes til alle annonser på finn der det står en annen pris enn reel pris så blir det fullt her! det er jo heilt vanlig å skrive f.eks 100 kr altså 100 000 siden det sjelden er noen tvil om hvor mange nuller det skal være bak... Redigert 2.September.2007 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 2.September.2007 Del på Facebook Svart 2.September.2007 er jo mange som må selge båten fordi lånet er mer sikkerhet i båten og hvis de ikke får solgt den så blir den jo tvangsauksjonert bort da. for en stund siden var det en båt med 135 hk mercury 2005 mod til 15000 da... Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 Gamle båtbrosjyrer til salgs. Her finner du mange Norske båter av eldre årganger. http://picasaweb.google.com/veteranbat/Broschyrer Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
ivar Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 jøss. hva med alle annonsene som står med pris kr 1 da, tjuvgods det òg kansje? om det skal linkes til alle annonser på finn der det står en annen pris enn reel pris så blir det fullt her! det er jo heilt vanlig å skrive f.eks 100 kr altså 100 000 siden det sjelden er noen tvil om hvor mange nuller det skal være bak... Er nå en uting at folk ikke skriver skikkelig pris på finn.no , mange som bruker pris som et av søkekriterie.... Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
ola_dunk Svart 8.September.2007 Del på Facebook Svart 8.September.2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 8.September.2007 Del på Facebook Svart 8.September.2007 Er nå en uting at folk ikke skriver skikkelig pris på finn.no , mange som bruker pris som et av søkekriterie.... JA DÈT skal eg jaggu vær enig i!! håpløst å prøve sile seg ut et prisleie uten at det blir en drøss ting som slett ikkje passer inn. og ikkje minst alle annonsene som ikkje kommer med... Sitér dette innlegget Link to post
nives Svart 22.September.2007 Del på Facebook Svart 22.September.2007 fant regatta flytedresser på MEKK i Åsane(Bergen) for fra 790-990. Virker bra billig. Sitér dette innlegget Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
Sleipner93 Svart 22.September.2007 Del på Facebook Svart 22.September.2007 Jøss, en til Vaksdøling inne her? Kjenner du til Sinten ? Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 23.September.2007 Del på Facebook Svart 23.September.2007 Forholdsvis billig 6 kW generator Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 24.September.2007 Del på Facebook Svart 24.September.2007 Bra tilbud verktøy....også kjøkkenutstyr. http://nettpris.eu/verktoy At-le Sitér dette innlegget Link to post
Hoppsann Svart 24.September.2007 Del på Facebook Svart 24.September.2007 fant regatta flytedresser på MEKK i Åsane(Bergen) for fra 790-990. Virker bra billig. Kjøpte en der for den prisen. Faktisk ok, men etter å bodd i den i 9 dager sammenhengende(!) på langtur ble det et lite rift baken. Må fikse den, for aldri har det vært så behaglig å være på åpent hav og sjø i kuling, samtidig som dressen har oppdrift nok om du skulle falle overbord. Sitér dette innlegget Link to post
nives Svart 24.September.2007 Del på Facebook Svart 24.September.2007 sleipner: kjenner ikkje Sinten, vi er nok fra forskjellige deler av kumunen nermeste eg kan komme er den første båten eg hadde med ei gammel SABB med sveiv. Den var sint Hoppsann: Har ikkje testet min ennå, så takk for tilbakemeldinga Sitér dette innlegget Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
At-le Svart 27.September.2007 Del på Facebook Svart 27.September.2007 Litt rar ny type fender her. http://www.inmare.se/butik/ At-le Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.