Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Trebåt på Forsand.

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...pos=10&tot=

 

Jeg lå ved siden av denne i Lysefjord marina i sommer. Snakket litt med eieren, han sa han skulle selge til fordel for liten seilbåt og lurte på hvor mye det kostet med en båt tilsvarende min.

Synes å huske han sa noe om en oljelekasje som ikke står nevnt i annongsen, men er ikke sikker.....

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Helt klart ett av to:

1.Gigantisk lurepris... :confused:

2.Gigantisk feiltrykk... :confused:

 

men man vet jo aldri, kanskje det er en "forsmådd" en som selger eksens... :lol:

...det kan jo være lurt å ta en telefon...

 

TrondT

Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC

Barracuda 30 :-)

Link to post
Share on other sites

jøss. hva med alle annonsene som står med pris kr 1 da, tjuvgods det òg kansje? om det skal linkes til alle annonser på finn der det står en annen pris enn reel pris så blir det fullt her! det er jo heilt vanlig å skrive f.eks 100 kr altså 100 000 siden det sjelden er noen tvil om hvor mange nuller det skal være bak... :crazy:

Redigert av Korsnes (see edit history)
Link to post
Share on other sites

jøss. hva med alle annonsene som står med pris kr 1 da, tjuvgods det òg kansje? om det skal linkes til alle annonser på finn der det står en annen pris enn reel pris så blir det fullt her! det er jo heilt vanlig å skrive f.eks 100 kr altså 100 000 siden det sjelden er noen tvil om hvor mange nuller det skal være bak...

 

Er nå en uting at folk ikke skriver skikkelig pris på finn.no , mange som bruker pris som et av søkekriterie....

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Er nå en uting at folk ikke skriver skikkelig pris på finn.no , mange som bruker pris som et av søkekriterie....

 

JA DÈT skal eg jaggu vær enig i!! håpløst å prøve sile seg ut et prisleie uten at det blir en drøss ting som slett ikkje passer inn. og ikkje minst alle annonsene som ikkje kommer med...

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
fant regatta flytedresser på MEKK i Åsane(Bergen) for fra 790-990. Virker bra billig.

 

Kjøpte en der for den prisen. Faktisk ok, men etter å bodd i den i 9 dager sammenhengende(!)

på langtur ble det et lite rift baken. :headbang: Må fikse den, for aldri har det vært så behaglig å være på åpent hav og sjø i kuling, samtidig som dressen har oppdrift nok om du skulle falle overbord.

Link to post
Share on other sites

sleipner: kjenner ikkje Sinten, vi er nok fra forskjellige deler av kumunen :confused: nermeste eg kan komme er den første båten eg hadde med ei gammel SABB med sveiv. Den var sint :boxing:

Hoppsann: Har ikkje testet min ennå, så takk for tilbakemeldinga :smiley:

Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater.

I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone.

– H. L. Mencken

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...