M/S Bastard Svart 27.September.2007 Del på Facebook Svart 27.September.2007 Den så praktisk ut hvis man ligger longside inntil fjell o.l Lettere og stue vekk enn kulefendere også Sitér dette innlegget Link to post
oddkt Svart 28.September.2007 Del på Facebook Svart 28.September.2007 Packningar Sabb Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 1.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 Dette må jo være et bra tilbud: Nytt, ubrukt Humminbird Legend 2000 ekkolodd Sitér dette innlegget Link to post
Styrbert Svart 1.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 Heisann! 4 sidebukker i 2"x 4" trykkimpregnert. Gratis for avhenting i Larvik Ring: 916 58 243 Mvh Styrbert Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 1.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 (redigert) Har du solgt, Styrbert? Jeg mener solgt Winrace'en? mvh tuffff Redigert 1.Oktober.2007 av tuffff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Styrbert Svart 1.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 (redigert) Hei! Nå er jeg innpå igjen Neida jeg har ikke solgt ... båten hvis det er det du lurer på Men jeg går og kikkær på no større Mvh Styrbert Redigert 1.Oktober.2007 av Styrbert (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 1.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 Skal si det ligger god-biter på finn for tiden. Her er 30' seilbåt. Helt gratis! SEILBÅT KNARR 30 fot Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 2.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2007 Skal si det ligger god-biter på finn for tiden. Her er 30' seilbåt. Helt gratis! SEILBÅT KNARR 30 fot Vikers... hvor er du?? Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 5.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2007 vikers er her....men knarren er nå for liten . Jeg har jo nå forvaltningen av en 52 kvm. krysser (ca. 38 fot), og skal jeg igang på eget prosjekt - da skal det være båt med "bo-båt"-størrelse (40 fot +) - stor treseiler eller seilskøyte. Forøvrig ser denne båten ut til å være et godt utgangspunkt for restaurering. Morsom å seile er jo også disse, samt at det er et godt og stort miljø på Knarr i Norge.. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
TrondT Svart 8.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2007 Dette er vel en godbit for rette "snekkeren"? 44 Plattgatter TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
M/S Bastard Svart 8.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2007 Den ville jeg hatt ja Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 18.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2007 Dette bør være et godt kjøp hvis den ser ok ut. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...=13&tot=818 Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 20.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2007 Trebåt gis bort. Ser ut til å være et greit objekt. Mangler litt puss å stell å sette inn vinduer. Tilstand på motor står det ingenting om. Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 30.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2007 Motordelar til Yamaha, Suzuki mm. Mykje kjekt her Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
locksmith_500 Svart 30.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2007 En luft kyld sabb någon som trenger? Finns i Sverige Landskrona Sabb Luftkyld Sitér dette innlegget Mvh Johan Motto :) Går det att ta isär går det att laga, går det inte att ta isär tar det lite längre tid att laga... Link to post
Gunga Din Svart 5.November.2007 Del på Facebook Svart 5.November.2007 for Sailorentusiaster......... http://www.blocket.se/vi/14076282.htm?ca=15_s Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Sleipner93 Svart 5.November.2007 Del på Facebook Svart 5.November.2007 Kanskje noe for Poseidon? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 5.November.2007 Del på Facebook Svart 5.November.2007 Kanskje noe for Poseidon? Du tenkte det ja Jeg har en slik allerede - og hvorfor ble du ikke forundret ??? I alvor snakk: den praktiske anvendelsen av apparatet er idag så nær null som det er mulig å komme. Når det i annonsen står at den kan anvendes som vanlig radio, så er det bare såvidt..... Denne utgaven har nemlig ikke FM-bånd, og da blir det kun "gammeldags" AM, dvs kort-, mellom- og langbølge og der skjer ikke mye for småbåtfolket idag. Men at den kan pynte opp i en båt, ja det er helt sikkert! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Teerex Svart 6.November.2007 Del på Facebook Svart 6.November.2007 Dette er vel en godbit for rette "snekkeren"?44 Plattgatter TrondT Det hadde visst sneket seg inn et mindre relevant bilde i den annonsen Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Sleipner93 Svart 6.November.2007 Del på Facebook Svart 6.November.2007 Du tenkte det ja Jeg har en slik allerede - og hvorfor ble du ikke forundret ??? I alvor snakk: den praktiske anvendelsen av apparatet er idag så nær null som det er mulig å komme. Når det i annonsen står at den kan anvendes som vanlig radio, så er det bare såvidt..... Denne utgaven har nemlig ikke FM-bånd, og da blir det kun "gammeldags" AM, dvs kort-, mellom- og langbølge og der skjer ikke mye for småbåtfolket idag. Men at den kan pynte opp i en båt, ja det er helt sikkert! Jeg burde vel egentlig visst at du hadde en slik kanskje? Forøvrig mellombølge er jo kjekt å høre på. Hører ofte på mellombølge på mine gamle radioer med rør i før jeg legger meg om kveldene.. De fleste kanalene spiller som regel ikke nå-til-dags musikk, men hva gjør vel det?? Sleipner93 Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 6.November.2007 Del på Facebook Svart 6.November.2007 veteranbatsgodis, her er det mye snadder Sitér dette innlegget Link to post
locksmith_500 Svart 6.November.2007 Del på Facebook Svart 6.November.2007 Hur gammal kan den här vara? Den är till salu för 500 S Kr Gammal SABB Sitér dette innlegget Mvh Johan Motto :) Går det att ta isär går det att laga, går det inte att ta isär tar det lite längre tid att laga... Link to post
Skipper Worse Svart 6.November.2007 Del på Facebook Svart 6.November.2007 Er ikke dette oldefaren til C3PO da? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
kritrov Svart 6.November.2007 Del på Facebook Svart 6.November.2007 Kan tenke meg at den er fra 70 tallet en gang pga formen på koblingshendelen som ble brukte på "nyere" sabber. Lydpotten er fra 50-60 tallet og er sikkert montert på motoren senere. Ser og at det er feste for starter på den. grei nok motor til delemotor, eventuellt sette den sammen for å bruke den. Sitér dette innlegget Link to post
EIN Svart 7.November.2007 Del på Facebook Svart 7.November.2007 HM 2 - Krøttøy er til salgs Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.