oddkt Svart 25.November.2007 Del på Facebook Svart 25.November.2007 Sabb med propeller Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 26.November.2007 Del på Facebook Svart 26.November.2007 Fikk nettopp en julebrosjyre fra Byggern i posten. Der har de en Bosh PMF 180 E til kr 895. Det er vel langt under halv pris sammenlignet med originalen fra Fein. Sitér dette innlegget Link to post
sodne Svart 26.November.2007 Del på Facebook Svart 26.November.2007 det e fordi fein e dobbelt så bra Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Sleipner93 Svart 26.November.2007 Del på Facebook Svart 26.November.2007 (redigert) Billlig Wallas Varmer?? Tilstand ukjent! Redigert 26.November.2007 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 1.Desember.2007 Del på Facebook Svart 1.Desember.2007 (redigert) Noen med navnet Sleipner i nicket sitt her? Sjekk dette merket på QXL. Redigert 1.Desember.2007 av EiriTo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 2.Desember.2007 Del på Facebook Svart 2.Desember.2007 http://auksjon.qxl.no/Maritim+B%E5tutstyr der kan dere gjøre et kupp dere som trenger noe av det der 20 nye varer per uke Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 3.Desember.2007 Del på Facebook Svart 3.Desember.2007 http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=1...os=7&tot=60 Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 6.Desember.2007 Del på Facebook Svart 6.Desember.2007 BRUKSANVISING TIL SABB 2G og 2J. (Orginal) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Hasla 26 Svart 9.Desember.2007 Del på Facebook Svart 9.Desember.2007 Her må det være ett bra kupp for en som er nevedyktig http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...=28&tot=198 MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
o.b.lix Svart 9.Desember.2007 Del på Facebook Svart 9.Desember.2007 Her må det være ett bra kupp for en som er nevedyktig http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...=28&tot=198 MvhBjørn Gikk i Bergen før den, som brønnbåt og senere innredet som dykkebåt. De solgte den etter de bakket voldsom i en kai... Mulig den er verdt 140.000,- , men det er en gammel motor (semidiesel wichman)... Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 9.Desember.2007 Del på Facebook Svart 9.Desember.2007 Wichmann er jo kvalitet! Hadde jeg vært eldre å hatt båtplass kunne den kanskje vært noe for meg! Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 12.Desember.2007 Del på Facebook Svart 12.Desember.2007 Masse deler til Sleipner osv http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...s=1&tot=279 MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
m/s draugen Svart 12.Desember.2007 Del på Facebook Svart 12.Desember.2007 (redigert) Har du lyst til å brygge sommerølet,ankerdrammen selv, er det bare å bestille hos min lokale forhandler. Ryddig og grei handel. Redigert 12.Desember.2007 av m/s draugen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 12.Desember.2007 Del på Facebook Svart 12.Desember.2007 Står en masse om brygging her www.bryggeri.net Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 24.Desember.2007 Del på Facebook Svart 24.Desember.2007 (redigert) finn kode 12035619 41 motor 200 hk overhalt til 65000 kr . det må vel være bilig. Redigert 24.Desember.2007 av hifo (see edit history) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Skipper Worse Svart 30.Desember.2007 Del på Facebook Svart 30.Desember.2007 Sakset fra passagemaker.com: Siemens (ELFA) diesel electric system for sale. Purchased from FEYS as a package to power my planning hull boat, it will be removed in april 2008 as the boat is being repowered. This single diesel Engine (generator) setup, allowing two shafts to be powered, can be incorporated and used in a number of different configurations, ideally suited for displacement yachts. Plain and simple,this system was configuired to use a 600 hp diesel (at 2800 rpm) as the main generator thru twin electric v-drives, geared onto two shafts. A Gethome power option is also incorporated and was powered by a 20kw genset. All of the systems are fully functional but would require Siemens technician to do a final commisioning. A detailed list of components offered for sale can be emailed on request. The system is here in Hong Kong and can be shipped as required. Inquiries to : sanlorenzo57@hotmail.com Her er muligheten til å bli grønn og miljøvennlig og få slutt på de menneskelige klimautslippene!! Løp og kjøp!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
M/S Bastard Svart 3.Januar.2008 Del på Facebook Svart 3.Januar.2008 Dette må jo være røverkjøp, hvis prisen er riktig Sitér dette innlegget Link to post
Robbern Svart 3.Januar.2008 Del på Facebook Svart 3.Januar.2008 Synes ikke det var så billig jeg.. Du får faktisk 32 fots båter med fligh bridge og alt for samme prisen hvis du kjøper båt i USA uten motor, og kjøper motor i Norge.. Sitér dette innlegget Robin Antonsen, 14 år. Seaflyer Yamaha 9,9F m/cleaver Yamaha 9,9D -------------------------- Racing i klasse T-250 www.AP-Home.tk Link to post
M/S Bastard Svart 3.Januar.2008 Del på Facebook Svart 3.Januar.2008 Ja, nå er annonsen endret. Det stod 56 000 når jeg så den, så da er det ikke noe røverkjøp. 500 lapper hørtes forferdlig mye ut Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 3.Januar.2008 Del på Facebook Svart 3.Januar.2008 Ja, nå er annonsen endret.Det stod 56 000 når jeg så den, så da er det ikke noe røverkjøp. 500 lapper hørtes forferdlig mye ut Synes det er ikke pen og sliten. Mye penger !!!!! :nono: At-le Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 4.Januar.2008 Del på Facebook Svart 4.Januar.2008 Og så forstår jeg ikke hvorfor folk ikke rydder litt før de tar bilder for å legge ut båten for salg. For ikke å snakke om å gjøre rent innvendig i doskåla. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Noflow Svart 4.Januar.2008 Del på Facebook Svart 4.Januar.2008 virka som litt tulleannonse nesten... var ikke noe tekst når jeg så på den, og bildene var ikke noe bra lagd til.. selger han til den prisen så ler jeg av den som kjøper. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.Januar.2008 Del på Facebook Svart 4.Januar.2008 Gratis snekke i Sandnes med Sabb 6-8 hk Sitér dette innlegget Link to post
hengefjes Svart 10.Januar.2008 Del på Facebook Svart 10.Januar.2008 (redigert) Dette så da ut som en svært overkommelig pris. Om motoren er brukandes burde dette være et bra kjøp. Denne var ikke så værst den heller Redigert 10.Januar.2008 av hengefjes (see edit history) Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
Seilaren Svart 11.Januar.2008 Del på Facebook Svart 11.Januar.2008 (redigert) Denne har jeg sett på i mange år nå. Ligger rett ved der og nesten bor om sommeren.. Ser ut som er bra og overkommelig porsjekt. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...s=8&tot=111 Redigert; Endret litt på annongseteksten for å unngå missforståelser.. Redigert 11.Januar.2008 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.