stko Startet 20.Juni.2006 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2006 Noen som vil dele sine erfaringer om Winchart her?? Tenkte å kjøpe winchart, c-map kartbrikker, og leser for disse. Grei løsning til laptop`en dette vel?? Eller har noen et bedre forslag Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 20.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2006 Jeg har ikke erfaring med winchart, men kopierer hva jeg har skrevet på en annen tråd: I juni nummeret av Practical Boat Owner er det på sidene 104 - 107 en vurdering av 5 PC baserte kartplottere: - Neptune Passage Planner - Maptech Offshore Navigator Lite - Seapro Lite - Admirality/RYA plotter - Imray Digital Charts Vel verd å lese. Jeg har i 6 år benyttet Offshore Navigator ombord som back up for kartplotter, og er ubetinget positiv til denne programvaren. Practical Boat Owner har en ganske reflektert tilnærming til spørsmålet om PCenes muligheter og begrensninger ombord. Selv bruker jeg PC som slave til kartplotteren hvor jeg har mulighet til å ta ut deler av navigasjonsinformasjonen. Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 20.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2006 Jeg har brukt Winchart tidlligere. Bruker nå SOBvMax. Begge bruker C-Map. Vurderer faktisk å gå tilbake til WinChart på grunn av presentasjonen av kartene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.