M/Y Ellen Marie Startet 20.Juni.2006 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2006 Noen som har erfaringer eller kjennskap til denne motoren, spesielt mhp. driftssikkerhet? EM Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Skipper Worse Svart 20.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2006 driftssikkerhet? Dette ordet med spørsmålstegn bak i samme setning som "YAMAHA" er helt meningsløst. Med utropstegn, derimot!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
alfeirik Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Hei! Løfter dette innlegget litt. Vurderer sterkt (!) og kjøpe meg en skjærgårdsjeep i vår. Har tittet litt rundt på forskjellige typer båt. Iblant kommer jeg over båter med denne "V-Max"- motoren hengende bakpå . Mange av dem begynner å dra litt på årene, så en med en 2001 mod her om dagen, som kunne være aktuell. I den forbindelse har jeg endel spørsmål: Er de fortsatt like bra som det sies? Er det noen spesielle sykdommer på dem, etterhvert som de eldes? Hvordan er en 200 hk V-Max og bruke i dorgefart? Ryker det mye av disse motorene? En 2001 mod V-max vs en nyere 4 takt på f.eks 150 hk ang støy/bensinforbruk? Håper noen kan hjelpe meg med å få litt kunnskap om denne type Yamaha-motor! Mvh Eirik Sitér dette innlegget Link to post
tomu Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Hei!Løfter dette innlegget litt. Vurderer sterkt (!) og kjøpe meg en skjærgårdsjeep i vår. Har tittet litt rundt på forskjellige typer båt. Iblant kommer jeg over båter med denne "V-Max"- motoren hengende bakpå . Mange av dem begynner å dra litt på årene, så en med en 2001 mod her om dagen, som kunne være aktuell. I den forbindelse har jeg endel spørsmål: Er de fortsatt like bra som det sies? Er det noen spesielle sykdommer på dem, etterhvert som de eldes? Hvordan er en 200 hk V-Max og bruke i dorgefart? Ryker det mye av disse motorene? En 2001 mod V-max vs en nyere 4 takt på f.eks 150 hk ang støy/bensinforbruk? Håper noen kan hjelpe meg med å få litt kunnskap om denne type Yamaha-motor! Mvh Eirik Onkelen min hadde 2 stk. Mer drivstoff, ja. Men aldri trøbbel med dem - og han brukte dem hardt (Mye bånn gass, lite vedlikehold). Yamahaene holder generelt lenge, selv med lite vedlikehold, er min erfaring. Rundt 2001 var vel også fichtene på markedet. Skulle ikke forundre meg om yamahaene holder inntil 3 ganger lenger.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.