Jump to content

Galskap! Hjalp ikke forliste..

M/B Shanty

Recommended Posts

At det går an! :smash: Har egoismen kommet så langt? Vedkommende fortjener å bli "tatt" og hengt ut i all offentlighet.

hva blir det neste......... :rolleyes:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Jeg blir imponert. Samme hva man legger til grunn, finnes det ikke noe som unnskylder en slik oppførsel. Det eneste måtte være at man rett og slett er så tett i pappen at man ikke forstår bedre. Men det skal godt gjøres at samtlige i skjærgårdsjeepen var så til de grader tilbakestående alle sammen. Til og med egen egoisme burde kunne la seg undertrykke i en slik situasjon. Men, tydeligvis ikke.

Dette er helt utrolig.

Her tror jeggjenninføring av gapestokk frem til rettsak passer.

Regner selvfølgelig med at fører av skjærgårdsjeppen får en fengselstraff som svir.

Håper de får tatt svina eller skal jeg si idiotene.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Ikke mye som sjokkerer meg lenger , det er blitt sånn . Først seg sjøl å så seg sjøl ,dem er ikke tilbakestående er nok noe alvorligere som ikke er i vater i topplokket der . Godt idiotene blir annmeldt da , men er vel bare nok en hennlagt sak dem ikke har tid til .

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Er ikke slik oppførsel en kriminell handling da ??????

Det får man jo håpe at det er. At de blir tatt også!

MEN, trodde ikke "henge dem i et lite bur i sentrum og la inbyggerne kaste råtne eg på dem??" og "Her tror jeg gjenninføring av gapestokk frem til rettsak passer." og "Vedkommende fortjener å bli "tatt" og hengt ut i all offentlighet." var helt etter boka heller?

Jeg har forståelse for disse kommentarene, men i et sivilisert rettssamfunn er dette ikke vanlig fremgangsmåte, og heller ikke ønskelig!

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

..... men i et sivilisert rettssamfunn er dette ikke vanlig fremgangsmåte, og heller ikke ønskelig!

I et sivilisert rettsamfunn overlater man ikke 2 mennesker som ligger i sjøen ved en kantret båt til en grusom skjebne........Det finnes rett og slett INGEN unskyldning for slik oppførsel!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

I et sivilisert rettsamfunn overlater man ikke 2 mennesker som ligger i sjøen ved en kantret båt til en grusom skjebne........Det finnes rett og slett INGEN unskyldning for slik oppførsel!

La det ikke være noen som helst tvil om at jeg er 100 tusen millioner billioner prosent enig med deg, men en kriminell handling forsvarer ikke en annen! :nonod:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Etter det jeg vet har denne bestemmelsen stått uendret siden vedtakelsen av straffeloven i 1902:

§ 387. Med Bøder eller med Fængsel indtil 3 Maaneder straffes den, som undlader, uagtet det var ham muligt uden særlig Fare eller Opofrelse for ham selv eller andre,

1. efter Evne at hjælpe den, der er i øiensynlig og overhængende Livsfare, eller

2. [....]

Saafremt paa Grund af Forseelsen nogen omkommer, kan Fængsel indtil 6 Maaneder anvendes.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...