Kjelli Svart 27.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2006 Det skjønner jeg godt - meget lekker båt! Kanskje du burde sette deg opp på liste med en gang (april-konvoien 2008 - eller blir det litt for lenge å vente?) Det er ikke noe problem det, han kan vel bytte til en annen båt i mellomtiden Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 27.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2006 Nye V42 er også en lekker sak. Forøvrig så er det unødvendig med 2 bad spør du meg, jeg ville heller hatt en ekstra køye. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Oktober.2006 (redigert) Nye V42 er også en lekker sak. Det er ikke mange endringer på "nye" V42. Svarte dekorlister i stedet for hvite på vindskjermen - og kanskje en litt annen form på vindskjermen (den ligner mer på V50 nå) Ny sofa i salongen med litt rettere vinkler Ny modul i cockpit med elektrisk grill Å da kalle båten ny som Princess gjør har de fått litt pepper for i magasiner. V42 stammer fra V39 som ble lansert en gang tidlig på 90 tallet - men det er en flott båt. Og det er Princess mest solgte modell visstnok - så det er nok en grunn til at de er forsiktige med endringen Redigert 27.Oktober.2006 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
EiSvIn Svart 27.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2006 Forøvrig så er Fuel capacity:11000 litres / 2420 GB gal. / 2906 US gal. Noe som med norske dieselpriser neste år skulle tilsi at det koster ca 115000.- å fylle tanken! Ikke noe for min studentøkonomi altså.. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 27.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2006 Du trenger ikke en dråpe diesel heller da Med fordekket fullt av blondiner så har du nok av andre syssler å drive med. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.