Sabeltann Startet 22.Juni.2006 Del på Facebook Startet 22.Juni.2006 Hei har 2 kalesjeknapper som har løsnet fra skroget. Tenkte og fylle hullene igjen med gelcoat sparkel i riktig farge, la det herde noen dager og så bore opp nye hull til knappene? Riktig? Eller er det bedre fremgangsmåter? Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 22.Juni.2006 Del på Facebook Svart 22.Juni.2006 Jeg har samme problemet. Har også tenkt i de baner du nevner. Husk bare å bore opp hullet litt, så du får "frisk ved" før du støper/sparkler. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Suzuki Svart 25.Juni.2006 Del på Facebook Svart 25.Juni.2006 tror jeg ville valgt noe annet " fyllstoff" en gelcoatsparkel, da denne er ganske så sprø... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
eysteind Svart 25.Juni.2006 Del på Facebook Svart 25.Juni.2006 Har selv tenkt å bruke PL400. Denne blir omtrent helt hard når den herder... Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 25.Juni.2006 Del på Facebook Svart 25.Juni.2006 Hvis du er svinheldig, kan du gå opp en størrelse på skruen for å få nytt feste for "gjengene". Bruk egnet tetningsmasse/lim mellom plast og knapp etter en god rengjøring..... Ikke trekk alt for hardt til og 2 døgn etter sitter den som et skudd.... Sitér dette innlegget Link to post
Taucher Svart 25.Juni.2006 Del på Facebook Svart 25.Juni.2006 bare kjør på med PL400, og kjør inn skruen med gang! det funka for meg! Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 25.Juni.2006 Del på Facebook Svart 25.Juni.2006 bare kjør på med PL400, og kjør inn skruen med gang! det funka for meg!Amen. Evt. en dimensjon opp på skrue samtidig. Sitér dette innlegget Link to post
hnrk Svart 18.Juli.2021 Del på Facebook Svart 18.Juli.2021 On 6/25/2006 at 6:47 PM, Taucher said: bare kjør på med PL400, og kjør inn skruen med gang! det funka for meg! Vil PL400 funke bedre enn epoxy? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 18.Juli.2021 Del på Facebook Svart 18.Juli.2021 Jeg vil vel si at rett type epoksy er sterkere enn PL400. Bør ikke være for tynn, helst litt tannpasta-aktig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.