chthomse Svart 11.Juli.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2006 (redigert) noen som har forslag til ventilrist og maling til dieseltanken? Mvh. Chris Redigert 11.Juli.2006 av chthomse (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2006 Ta en kikk påSkeisvoll.no. De lager mye rart av ventilasjonsrister, forhandles blant annet av Obs Bygg. Når det gjelder maling av tanken ville jeg nok ha brukt en tokomponent maling (f.eks Jotun Hardtop) slik at den tåler eventuelt dieselsøl. Gjerne med Jotun Antipest som grunning først. Eller en annen god grunning (bør være 2-komp den også.). Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Silje4 Svart 11.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2006 ett annet spørsmål - har pusset ned en del av diesel-tanken - hva bør denne males med?Er tanken av stål eller aluminium? Alu-tanker kan tæres hull i bunn på (ca.-86 modell). Sitér dette innlegget Link to post
chthomse Svart 11.Juli.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2006 @index takk for hurtig svar - ser ut som de kan ha en del rister som passer til døren! Ok, vanlig maling duger altså - virket som om tanken original var smurt med noe annet stoff (som ikke var særlig gjenkjennelig) - da skal jeg ta en tur til malersjappa og høre :) @Silje4 Tror tanken er av stål - heldigvis da, eller? Takk for tilbakemeldingene! Mvh. Chris Sitér dette innlegget Link to post
chthomse Svart 6.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2006 Hei igjen Da har det skjedd litt mer med prosjektet.. siden vi hadde lyst å bruke båten som soveplass under Lost Weekend, så måtte vi få ferdig det elektriske og mekaniske.. det ble nattarbeid, og jeg ble ganske bra fornøyd med resultatet Hva synes dere? Ferdig panel, med gass/gir til høyre i det tidligere "roterommet" Vår hjemmelagde sikringsboks. Satt opp med batterier. Mvh. Chris Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.