Bertinius Startet 11.September.2003 Link til dette innlegget Startet 11.September.2003 Hei. Jeg er nytt medlem, og trenger litt hjelp til å komme i gang med å legge inn en annonse under "kjøp". Er på utkikk etter ny båt, men har litt trøbbel med å få skrevet en annonse. Kanskje det ikke er riktig å bruke Forum for å spørre. Men som ny håper jeg å bli tilgitt om det er feil Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 11.September.2003 Link til dette innlegget Svart 11.September.2003 Velkommen! Er litt usikker på hva du tenker på. Annonse-forumet fungerer akkurat slik som Åpent forum. Eneste forskjell er at vi har noen regler for utforming av annonsen, det står om dette i FAQ'en samt i innlegget på toppen av markedene. Bl.a. er det nå obligatorisk med pris i tittelen på salgs-annonser. Bare spør igjen her hvis det er mer du lurer på. Sitér dette innlegget Link to post
Bertinius Svart 11.September.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2003 Takk for svar, jeg skal nok finne ut av det også. Må ellers si at det er et imponerende treffsted for båtint. Fro et engasjement det må ligge bak, er dette kun drevet på gammel dugnadsånd, hvor mange yter litt hver? Virkelig bra . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.