MT. Startet 26.Juni.2006 Del på Facebook Startet 26.Juni.2006 Jeg har prøvd å søke, men fant ingenting. Så om jeg er dårlig til å søke, får dere heller stille meg mot en mur med hvit lapp på brystet... Hvor ofte, og når kommer neste? Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
tuffff Svart 26.Juni.2006 Del på Facebook Svart 26.Juni.2006 Nokså ofte. Kom en ny versjon nå i vår. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Hansa666 Svart 26.Juni.2006 Del på Facebook Svart 26.Juni.2006 Hei! Bruker du versjon 6.5 på en pc? Sitér dette innlegget Link to post
MortenK Svart 27.Juni.2006 Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 Mener at det er meg fortalt at Bluechart kartene oppdateres to ganger i året. Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
chthomse Svart 27.Juni.2006 Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 noen som vet om det går an å bruke bluechart med en hvilken som helst gps på en pc, eller MÅ det være en garmin? (er redd det er det siste..) Mvh. Chris Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 27.Juni.2006 Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 noen som vet om det går an å bruke bluechart med en hvilken som helst gps på en pc, eller MÅ det være en garmin? (er redd det er det siste..) Mvh. Chris Kun Garmin kan brukes, dersom det ikke finnes noe måte å konvertere på da... MVH Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Andy Svart 27.Juni.2006 Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 Kun Garmin kan brukes, dersom det ikke finnes noe måte å konvertere på da...Dette er vel faktisk feil svar - men jeg skjønner godt hva du mener Chris spør om man kan bruke bruke bluechart med en hvilken som helst gps på en pc, og dette kan man såvidt jeg vet. Men tror ikke det er noen god løsning. Men om man skal ha bluechart på en plotter og ikke på pc, og det er jo det bluechart er beregnet til, må det være en garmin plotter. Merk forskjellen mellom gps (henter ned og tolker satelittdata) og plotter (presenterer kart på en skjerm) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.