bare lek(k)er Startet 27.Juni.2006 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2006 Hei! Som enkelte av dere sikkert har fått med dere havarerte jeg seilgardereoben til/fra Horten treffet. Storseilet kan jeg nok få reparert så det holder i sommer, men fokka er "død" Vi skal på ferie fra midten av juli, og vi har ikke klart å få tak i noe seill loft som kan sy nye seil til oss før det. (ikke veldig overraskende, men alikevel...) Så da er spørsmålet: Har du en kryssfokk å "bomme" / låne bort. Gjerne godt brukt / gammelt men helt Karabinkroker. størrelse Folkebåt, Maxi 77 ell. Mvh Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 27.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2006 har en kryss / hardværsfokk du kan få låne om den passer. Litt liten for min båt, men helt hel og ganske OK i duken om jeg ikke husker helt feil.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.