Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

Hehe, ja jeg skal prøve å holde den unna presseningen når den skal testkjøres etter den er montert :smiley:

Modellen jeg kjøpt skal levere 5kw så jeg regner med å måtte isolere eksosslangen med «strømpe».

Skal rett og slett bli gøy å montere når alt kommer ? har bestilt meg varmer, nytt gulv (syntetisk teak), MPPT regulator med batteriovervåking, 200w solceller samt at jeg monterte landstrøm og ny batterilader i helgen som var... Blir litt av en monteringshelg og ikke minst et komfort-løft til neste sesong. Gjenstår bare skifting av 3-5 skroggjennomføringer så er jeg klar for sesongen ?

ne.andersson

ne.andersson

Hehe, ja jeg skal prøve å holde den unna presseningen når den skal testkjøres etter den er montert :smiley:

Modellen jeg kjøpt skal levere 5kw så jeg regner med å måtte isolere eksosslangen med «strømpe».

Skal rett og slett bli gøy å montere når alt kommer ? har bestilt meg varmer, nytt gulv (syntetisk teak), MPPT regulator med batteriovervåking, 200w solceller samt at jeg monterte landstrøm og ny batterilader i helgen som var... Blir litt av en monteringshelg og ikke minst et komfor-løft til neste sesong. Gjenstår bare skifting av 3-5 skroggjennomføringer så er jeg klar for sesongen ?

• Create New...