REM Startet 12.September.2003 Link til dette innlegget Startet 12.September.2003 I innredningen på min Fjord er det brukt en del 14mm hvit finerlaminat. Kantene er belagt med en pent avrundet kantlist. Etter mange års bruk er lista skadet og fliset opp. Kan nopen tipse meg på hvor jeg kan få fatt i dette? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
jada Svart 12.September.2003 Link til dette innlegget Svart 12.September.2003 Dersom det er kantlist i teak du skal ha, så finnes vel dette hos diverse listhøvlerier rundt om i kongeriket. Gå også inn på www.maritim.no og se hva de har. Sitér dette innlegget Link to post
haig Svart 12.September.2003 Link til dette innlegget Svart 12.September.2003 Lurte også på hvor man får tak i kantlister, men ikke av tre, de skal følge profilene i innredningen og trenger derfor å være mere bøylige, feks av gummi eller stoff. Noen tips? Haig Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 12.September.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2003 Dersom det er kantlist i teak du skal haIkke teak Jada men hvit plastlist Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
jada Svart 12.September.2003 Link til dette innlegget Svart 12.September.2003 ....plastlistBurde ha visst det. Det verste med plastbåten er jo alt det hersens treverket i innredningen.... Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 13.September.2003 Link til dette innlegget Svart 13.September.2003 Prøv her: www.industriplast.com Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.