Jump to content

Spisested i indre Oslofjord?

Coronet

Recommended Posts

Tok noen bilder fra Villa Malla og dette bildet gir et inntrykk av havneforholdene. Jeg tror meningen er at man skal kunne gå iland ved trappen på bildet. Denne var solid festet og det lå et par fortøyningstrosser der. Litt tvilende til om man kan legge så mange båter der.

96526.jpeg

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Ryktene sier at stedet har en kostbar meny hvor få fra Hurum besøker. Stort sett "badegjester".

Havna innenfor moloen er lite egnet for oss Roald. De har søkt om å få legge ut flytebrygger.

Vi hadde et planleggingsmøte i Høstavsluttingskomiteen i går, og vi går for Horten i år, dersom ikke været blir for rufsete for alle. Vi blir en 6 - 8 båter, så langt. dato kommer vi tilbake med så snart vi har fått den klar. Et par av deltagerne jobber annenhver helg, så vi må få dette til å passe.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Astor, jeg prioriterer avslutningen - så det er fint om du kommer tilbake med en dato. Kanskje "spisestedet" skal orienteres i forkant. I år har jeg lyst på like god mat som forrige år - da pleier maten å bli enda bedre..

Vi jobber med saken.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Skal dere ha avsluttning i Horten er ROSSI i Torgt stedet ,har vært der et par tre ganger i sommer sammen med mange båt venner. Kan bare si det at maken til service og god mat skal du leite lenge etter . Dissa sjappene i gjestehavna kan bare glømme det , dem er ikke i nærheten av værken pris eller maten .Du får masse mat og du blir mett + at det er mye billigere enn i gjestehavna (skal ikke mye til kansje)

Vi spiste i gjestehavna i sommer , noe briflabb greier til borti 300 spenn .Og det er greit det , men kjipt når du går fra bordet å har betalt en høvding for mat å drikke og er like sulten . På Makrellfestivalen tok vi med folk fra Sætre og indre oslofjord til ROSSI , dem sa alle sammen .Knall mat og service og prisane er "normale" . For dem som er litt kjent så ligger ROSSI 50 meter bortenfor den brente china sjappa ved torvet , ca 7 minutter å gå fra Horten gjestehavn .

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Ryktene sier at stedet har en kostbar meny hvor få fra Hurum besøker. Stort sett "badegjester".

Havna innenfor moloen er lite egnet for oss Roald. De har søkt om å få legge ut flytebrygger.

Siden jeg har spist på Villa Malla flere ganger i sommer, kan jeg avkrefte ovennevnte rykte. For det første har de ingen meny, kun buffe, en for lunsj til 175,00 og en for middag (etter 16.00) til 275,00 noe jeg personlig synes er en grei pris. Selv bor jeg på Hurum og jeg har ikke følelsen av at det for det meste er "badegjester" som går det heller, jeg kjenner mange lokalbeboere som tar seg en matbit på Malla. Det er søkt kommunen om og bygge en molo for 22 båtplasser, så vi får håpe at kommunen gir ja til dette. Jeg vet at det er noen som jobber mot dette, begrunnet med at de ikke ønsker "kystlinjen" ødelagt av en molo som stikker et stykke ut.

God appetitt!

Hilsen stolt eier av 15' plastbåt som parkeres utenfor Malla.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...