Poseidon Startet 1.Juli.2006 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2006 For de som har gleden av en vakker båt tillater jeg meg å dele et foto som jeg tok fra styrehusvinduet i POSEIDON sist uke. Bildet viser FANDENS OVERMAND på en fin slør nordover Horgefjorden i Ryfylke. Båten var underveis fra Stavanger til Årdalsfjorden og jeg gikk såpass nær for riktig å få nyte synet. Det dreier seg om en båt som er inne i sitt tredje århundre, og når man ser hvordan den båten oppfører seg i sjøen - da må man ta av seg luen i dyp beundring for de som kunne lage slike nydelige skrog. Noen timer senere hadde jeg FANDENS OVERMAND på slep og jeg stod lenge på akterdekket og nøt hvor vakkert de hogde halsbordene delte sjøene - et syn for Guder Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Sabeltann Svart 2.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2006 Flott båt! Savnet umiddelbart min første båt..robåten min på 15fot som nå bor i Danemark...! treger fremdeles på det salget.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.