Fenris Startet 14.September.2003 Link til dette innlegget Startet 14.September.2003 Ønsker å bytte ut vinduer montert med gummilister i min stålbåt med aluminiums profiler. Har søkt nettet på kryss og tvers etter leverandører, men finner ingen. Har noen tips og erfraing fra bytte og produsenter av dette, Sitér dette innlegget Link to post
H.H Svart 14.September.2003 Link til dette innlegget Svart 14.September.2003 Ertec leverer vinduer til mange norske båtprodusenter www.ertec.no Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 14.September.2003 Link til dette innlegget Svart 14.September.2003 Colt industrier produserer vinduer med runde hjørner etter mål. Du lager kun en papp eller finermal av vindusåpningen. Colt ordner resten, men du betaler. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 15.September.2003 Link til dette innlegget Svart 15.September.2003 Hei Fenris og velkommen til Baatplassen.. Ser du har stålbåt... hyggelig å se andre med stålbåt her inne.. Legg gjerne båten din inn i erfaringsdatabasen .. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Sigurd Svart 15.September.2003 Link til dette innlegget Svart 15.September.2003 Ønsker å bytte ut vinduer montert med gummilister i min stålbåt med aluminiums profiler. Har søkt nettet på kryss og tvers etter leverandører, men finner ingen. Har noen tips og erfraing fra bytte og produsenter av dette, Hei Jeg gikk med samme tanken for ett par år siden men ble fortalt av andre stålbåteiere at det ville bli unødig dyrt. Med 26 vinduer mente de det ville koste minst 40-50 tusen. Mine vinduer er større enn lysåpningen så jeg måtte ha nye rund baut. Jeg har god erfaring med å ta ut glassa, rense gummilistene og få dem på plass igjen. Samtlige har vært ute og det er potte tett. mvh Sigurd Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 15.September.2003 Link til dette innlegget Svart 15.September.2003 Å skifte til nye er også et alternativ. Dette blir mye billigere iallefall. Sitér dette innlegget Link to post
Fenris Svart 15.September.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.September.2003 Takker for mange fine innspill. Har "smugest" lenge på siden før jeg "meldte meg inn" Må bytte "frontrutene" derfor vurderer jeg nye aluminiumslister, da jeg mener dette blir penere. Har sendt mail til colt, så får jeg se hva det koster. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.