troja Startet 3.Juli.2006 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2006 hei fikk i dag min 172c garmin kartplotter! kabelen som følger med er en powe/data kabel på noen meter. probleme er at den er kuttet i den ene enden og der stikker det ut en del fargede kabler som sikkert skal kobles fikk intrykke av da jeg bestilte den at det hvar bare og koble den til bateriet plus og minus? på en liten avklippt sikrings boks med rød ledning står farge kodene red: dc input brown: port 1in yellow: alarm black:ground blue: port 1 out green:port 2 out orange:acc on. noen som har peiling på dette da? det fulkte ikke med noen instruks for akurat dette regner med at jeg også må forlenge kabelen for og nå frem til bateriet,så fremt jeg ikke kan ta strøm fra autopilpten? håper på hjelp her Sitér dette innlegget Link to post
Trond C Svart 3.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2006 Jeg kjøpte en slik i fjor - utmerket instrument. Du har rett, det er enkelt: Svart ground skal til minus og rød dc input skal til pluss. Du trenger vel ikke gå helt til batteriet, bare du tar strøm fra et sted som ikke plutselig mister den pga. andre apparaters sikringer som tar strømmen. De andre ledningene er til å koble sammen plotteren med ekkolodd, VHF og lignende apparater den kan snakke med.... Sitér dette innlegget Link to post
troja Svart 3.Juli.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2006 takk da tror jeg at dette går greit Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.