Sabrina Startet 15.September.2003 Link til dette innlegget Startet 15.September.2003 Jeg har bestilt reservedeler fra Sabb i Bergen. To uker senere, etter skriftlig purring, får jeg beskjed at delene vil være klar for levering i uke 36. Etter ny skriftlig purring og telefonhenvendelse får jeg i dag en beklagelse, men fremdeles ingen beskjed om når delene kommer. Er dette vanlig? Det er da ikke deler til en rakettmotor det er snakk om, men et helt vanlig pakningsett! Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
carmina Svart 15.September.2003 Link til dette innlegget Svart 15.September.2003 Prøv Verlo as i Måløy, dei har komplett delelager for Sabb. Tlf. 57 85 11 77. Sabb i Bergen har sjølv tilrådd å bruke nærmaste forhandlar. Det som eg sjølv har bestilt i Bergen har ikkje vore problem med, men eit par dagar lenger tid har gått med i eitt tilfelle. Lykke til. Mvh Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.