Wakeboarder Startet 3.Juli.2006 Del på Facebook Startet 3.Juli.2006 Hei! Driver og monterer trimplan, og har hadde funnet plassering etter egen vurdering. En kamarat som stakk innom, mente det ikke burde monteres så nærme den profilen til venstre for trimplanet, uten at han utdypet dette noe mer. Jeg borret opp et par hull i denne plasseringen, men vil vente med å fortstette innstalasjonen til jeg har fått verifisert fra eksperter her på båtplassen at plasseringen på bildet er god nok. Planett er ca 8 mm over kanten. Går det fint å bruke selvgjengende skruer? Finner ikke syrefaste som er lange nok i riktig dim.. Takk! Sitér dette innlegget Link to post
havørn Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 Her er det noen tips vedr. installasjon. http://www.bennetttrimtabs.com/install.htm Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 Såvidt jeg vet skal avstand være maks 5 mm over kant. Kun syrefaste skruer som duger i sjøvann. I tillegg kan du godt prime og påføre bunnstoff på trimplan. Sitér dette innlegget Link to post
Wakeboarder Svart 3.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 Såvidt jeg vet skal avstand være maks 5 mm over kant. Stod mellom 5 og 10 mm i min installasjonsveiledning. Jeg går nå for den plasseringen jeg har begynt på, men så lurer jeg på hva som er best egnet for å få det tett? Tenker da spessielt på hydraulikk gjennomføringen, som er ganske stor. Bør jeg fylle inn i epoxy sparkel, eller holder det med masse sikaflex? Sitér dette innlegget Link to post
Wakeboarder Svart 3.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 Bør jeg fylle inn i epoxy sparkel, eller holder det med masse sikaflex? Ingen innspill? Ellers går jeg for sikaflex! Sitér dette innlegget Link to post
Keiko Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 Bruk sikkaflex du. Det er det de andre har.. Go sommer med trimplan. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 Sicaflex er sikkert greit men da ville jeg påført denne både fra inn og utside. Som nevnt i tidligere innlegg er det viktig at trimplan ikke kommer for langt over kanten bak. Jeg ville gått for 5 mm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.