Lotus Startet 3.Juli.2006 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2006 ......men å kjøre båten opp på en golfbane kan vel kalles grov feilnavigering? Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 3.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2006 Ganske utrolig å feilnavigere seg til grunn på denne måten Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 3.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2006 Fooooore.................... Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 3.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2006 (redigert) Tre straffeslag. Eller de tar kanskje en ...... Mulligan? Redigert 3.Juli.2006 av Mulligan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 3.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2006 Snart på tide at noen donerer en firehjulstrekker til Redningselskapet!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2006 dieseln var vel slut.....så dom trengte ny "bunker"................ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
avsluttet Svart 3.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2006 Er det kvikksand i Fredrikstad? helikopter for å hente disse karene opp av fjæra! Du værden, god nok grunn for å bli flau. kunne ingen hentet disse karene med ei gummijolle? Jeg virker nok som en god forståsegpåer nå, med dette var vel tåpelig? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 3.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2006 Det er nok kartplotteren igjen. Når skal disse båtfolkene forstå at ikke de må stole på kartplotteren? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
rogeri Svart 3.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2006 Det er nok kartplotteren igjen. Når skal disse båtfolkene forstå at ikke de må stole på kartplotteren? Du ler, du Worse, men husk du bør ikke hovere over andre menneskers uhell!! Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 3.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2006 Det var ikke de uheldige jeg "hoverte" over men de hodeløse kyllinger som strør om seg i media med hjernedød propaganda. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
slettet Svart 3.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2006 kan umulig ha noe med hell å gjøre. de kunne nesten ikke unngå å treffe land uansett hva de gjorde ser det ut til. båten styrte vel på egen hånd eller er det ei berte med/uten bra på bildet eller?...... det er faktisk folk som har blitt stoppet på veien med smekken åpen og..... Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 4.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2006 Den turen glemmer de ALDRI Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 4.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2006 Og jeg har hørt at det som skjedde var at de møtte en seilbåt som seilte under seil i et trangt sund og ikke ville ta ned seilene og starte motoren og så måtte de kaste seg til side og traff en stein og fikk hull i bunnen og så måtte de, etter råd fra sin NAVJUX 47355484 SD1800F plotter, og med oppvisning av stor sjømannskap, strandsette båten på hull 3 på Onsøy Golfbane for å berge verdier. Nemlig. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 4.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2006 de kunne nesten ikke unngå å treffe land uansett hva de gjorde ser det ut til.Nei, det har du nok helt rett i! Hvis en tar en titt i kartet, så er Elingaardkilen så lang og smal at det burde være nesten umulig å ta feil der. Lurer litt på hvor de egentlig skulle??? Sitér dette innlegget Link to post
ollebollenor Svart 4.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2006 De har ikke engang lagt ut fendere i tilfelle det kom noen og ville ligge longside Sitér dette innlegget sto det skjæret i kartet???? Link to post
Slagskibet Svart 4.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2006 Et bombesikkert tegn på de ikke har Båtførerbeviset det der ollebollenor. De strøyk nok i emnet Stilfull Grunnstøting Sitér dette innlegget Link to post
vanntrivsel Svart 4.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2006 Det er nok kartplotteren igjen. Når skal disse båtfolkene forstå at ikke de må stole på kartplotteren? Endelig et håndfast bevis på at plottere kan vise betydelig feil posisjon. Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 4.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2006 (redigert) ikkeno´ problem. bare bytt om sjø og land og styr mot "prikken" nos problemas. Redigert 5.Juli.2006 av The Scrutinizer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 5.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2006 Jeg holder en knapp på at de så flaggene på golfbanen og trodde at dette var en merket led. Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 5.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2006 fata morgana? for mye sol kan gjøre underverker. "i saw the light father,..." Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 5.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2006 Jeg holder en knapp på at de så flaggene på golfbanen og trodde at dette var en merket led. præhæhææhæhæh jeg ler meg filletet..... Nei stakkar de som eier den båten. Håper ikke de leser denne strengen,,, Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Slagskibet Svart 5.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2006 Den eneste sanne fryd er skadefryd vet du Pjolter. Det blir vel ikke ledd av dem syntes jeg,men ledd med dem. En vesentlig forskjell syntes jeg. Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 5.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2006 Her er bilder fra NRK Østfold når båten reddes - av Viking. Båten reddes Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.