Jump to content

Trådløst nettverk i vestsvenske og danske gjestehavner?

slettet

Recommended Posts

står i fare får?

nå,.. er svenskefaen og molboene helt aktutseilt som vanlig?

tackafan för at vi drassade på de der i 600 år?

nejdå, medelsvensson, inte ta det för tungt, jag har och svenska anor, från bohuslän forståss.

Jeg vet iallefall at Strømstad, Marstrand og Sæby har LAN.

I fjor var LAN helt nytt i Sæby slik at det var litt on -off sa havnevakten så jeg fikk 2 dager gratis.

I Marstrand må du ikke ligge for langt unna senderen i havnehuset. Alternativt kan du gjøre som meg da jeg lå rett utenfor hotellet i havnen. Gikk inn i resepsjonen og fikk kjøpt LAN kode kort.

Hei,

Så finnes det flere usikrede private nett nedover i nabolandet, men disse er det jo forbudt å logge seg på. Men for oss som er ukyndig er det jo ikke så lett å skjønne om ett nett er åpent med vilje for at noen ønsker å være hyggelig eller om det er av manglende kunnskap.

Er i Grebbestad nå. Ikke gratis nett, så langt jeg har funnet ut av - men muligheter til RoverRabbit for 100 sek for 24 timer.

ter-av

Fortsatt der ja :smiley: Vi var bortom 3 ganger i går - en gang med vannscooter for å hilse på. Men ingen var hjemme. Vi lå i Tanumstrand

Har nå feriert en del i Norge og p.t. sverige. Ligger akkurat nå i Tanumstrand (steike så varmt !!!!) og konstaterer at internet er tilgjengelig stort sett overalt hvor vi ferdes.

Gratis?

Nei selvsagt ikke (med få unntak (ligger ikke i gjestehavner noe særlig)), men det er ikke høye avgifter å betale.

Nå er det også slik at jeg ser under ferd rett som det er åpne nett (men har så langt holdt meg unne usikrede nett).

Tror derfor ikke du skal få problemer med å tilfredsstille internetabstinensene :-)

Ligger nå på Gullholmen ytterst i Elløsfjorden. Årets første makrell er grillet. trådløs tilbkobling til noe som heter Skottaren. Koster ingenting her - men er fryktelig ustabilt :rolleyes:

Vender snuta nordover i morgen med kurs for Sørlandet. Tar sikte på å krysse over dammen om et par dager.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...