Falcon 26 Startet 4.Juli.2006 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2006 Hei. Jeg har en Falcon 26 2002 modell. Ved sakte fart "vingler" den. Frigang i styresnekka (mekanisk). Har duoprop , så problemet er nok i styresnekka. Det er wire overføring til hydraulisk sylinder. MVH Knut Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 4.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2006 (redigert) Jeg hadde et liknende problem på min hydrauliske styring. Jeg trodde det var lite olje eller luft i oljen, men etterfylling og lufting hjalp ikke. Det viste seg rett og slett at kilen i akselen på styrepumpa var slitt, slik at denne hadde beveget på seg og slitt for stort kilespor i hylsa. Ny hylse og kile ble montert, og styringen ble som ny! Forøvrig vil jeg ønske deg velkommen på BP, Falcon 26! Redigert skrivefeil. Redigert 4.Juli.2006 av Javi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.