horg Startet 9.Juli.2006 Del på Facebook Startet 9.Juli.2006 Rorkullten løsnet/sluret ved bakking i 10 m/s vind, roret traff propellen to blad ødelagt. Hvor i vestfold/østlandet har de greie priser på propeller nye/brukte. Propellen er merket vp v16 * 13, 3 blad, koning 35-25 mm (1:10 ?) kile 10*60. Mvh. Horg Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 9.Juli.2006 Del på Facebook Svart 9.Juli.2006 (redigert) Sleipner i Fredrikstad har et meget godt utvalg i det du etterspør. Lagerfører stort sett det meste. Propellutstyr Et annet firma som holder til i Oslo har også stort utvalg. Propellutstyr Redigert 9.Juli.2006 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Alvito Svart 10.Juli.2006 Del på Facebook Svart 10.Juli.2006 Winrace propellers i Arendal reparerer propeller, prøv gjerne å ringe de... Sitér dette innlegget Link to post
HulkHaugen Svart 10.Juli.2006 Del på Facebook Svart 10.Juli.2006 Winrace propellers i Arendal reparerer propeller, prøv gjerne å ringe de... Er det de ute på hisøya ved kitron du mener? de er ihvertfal usansynelig dyktige. De hadde ansvaret for propellene til victorytem under båtracet her før. Hadde en 9,9 motor en gang med noen små ujevnheter, og de tok 300 kr for å fikse det. Sener den sommeren kjørte en kompis av meg på skjær, og den så ut som et kaffekrus etterpå. Da kostet det også 300 kr og fikse den. De har faste priser uansett skade nesten asså... Sitér dette innlegget Mvh Børre Link to post
ivar Svart 10.Juli.2006 Del på Facebook Svart 10.Juli.2006 Winrace er absolutt flinke, men jeg tror de tar fellesferie nå i juli. Har hat flere propeller der , og de har alle vært bedre enn nye når jeg fikk dem tilbake. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.