Wolwerine Startet 9.Juli.2006 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2006 Hei Eg har montert nye plexiglass ruter i båten min og lurer på hva dere bruker til å vaske dei med? Det er ein del fett på dei etter tec7en som eg skulle ha vaska bort. Har prøvt på ei rute å vaske med røsprit på klut.Men eg syns ryta blei full av småstriper til mer eg gnikka på den. Hva er bra å bruke? Eg har hørt ein gang att det skulle gå å bone plexiglass som var blitt ripete,men det syns eg virka merkelig siden det er slipestoff i bonevoks. Sitér dette innlegget Link to post
Kristina III Svart 9.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2006 Vask først med Nylonvask og deretter polering med Sonax? Sitér dette innlegget Link to post
princess32 Svart 9.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2006 Kjøpte noe greier på clas ohlson i fjor. Skulle være ett rubbe middel for plexiglass. Fungerte veldig greit på mitt gamle plexiglass. Husker ikke navnet på det. Skal ned i båten i morgen der jeg enda har flasken. Skal merke meg navnet på det, så kan du jo prøve det om du vil. Vis du bare skal vaske det kan det jo kanskje gå med vanlig jif vinduspus. Sitér dette innlegget Link to post
bolla Svart 9.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2006 bruk bomullsfiller..... papir riper fort opp... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.