kevin.glover@imr.no Startet 10.Juli.2006 Link til dette innlegget Startet 10.Juli.2006 Hei, Har lyst til å få min Ålesund kart brikke ombrent/inbyttet mot en Bergen brikke/kart for C-Map NT+. Er det en foretning i Bergen som gjøre dette? Jeg ser at SEATRONIC.NO kan gjøre dette men det går jo fortere å ta det inn til en butikk i Bergen dersom det er mulig. Er det hvem som helt firma som selger disse brikker som ta inbytte? Har alle det samme pris på dette? MVH Kevin Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 10.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2006 Prøv Gillow & Telle, der er alltid kjempeservice. Jeg fikk selv oppgradert min brikke der for noen uker siden.... Adressen er c. Sundtsgt.26-28 Sitér dette innlegget Link to post
kevin.glover@imr.no Svart 10.Juli.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2006 Hei, Skal prøver det. KEVIN Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.