Jump to content

HJELP, er lakken ødelagt?

kvast

Recommended Posts

Da var det plutselig sol i tromsø, startet lakkingen ute da jeg ikke har noen plass innendørs, det er over 20 grader og det VAR blå himmel. ca 1 time etter at jeg var ferdig med lakkingen startet det å regne litt. Helt utrolig, på 1 time gikk det fra blå himmel til overskyet og regn, det er bare regnbyger.

Lakken er av typen polybest fra hempel og det var første strøket.

Lakken er såpass tørr at det går fint å ta på den uten at det kommer noe på fingrene, jeg har lakket med rull og pensel.

Hva skal jeg gjøre? er alt ødelagt? :eek::eek::eek::eek:

Hvis den fikk tørke en time før regnet kom så regner jeg vel med at det har gått greit. Hvis overflaten ser litt flekkete ut etter tørking, prøv å polere et lite område og se om det forvinner da. Men sannsynligheten er stor for at det har gått bra...

Jeg hadde samme opplevelse da jeg støpte garasjegulv for noen år siden. Akurat ferdig med å pusse hele gulvet (50kvm) så begynte det å plaskregne. Og slik forsatte det :sad: . Men golvet ble bedre enn fryktet, kun litt grov overflate!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...