Jump to content

Noen erfaringer om Faryman V2 Diesel?

Oblivious

Recommended Posts

Var med en kompis og kikket på en Hanto 22 og i den satt det en Ferryman V2 diesel på ca 30hk.

Motoen så veldig fin og tett ut (kjølen var gullende rein) og selger sa at motoren hadde vært ute to ganger for overhaling i løpet av leveårene. Spurte han hva han la i ordet "overhalt" og han snakka noe om nye stempelringer, lager og pakninger. Motor er saltvannskjølt og fra ca 1978. Har også hørt at V2 er ofte en bra motorkonstruksjon.

Noen som har erfaringer rundt denne motoren? Deletilgang og evnt. hvor?

Takker for svar, god Sommer :cool:

Ta et søk på Faryman* så finner du litt erfaringer.

Jeg hadde også en for noen år siden. Grei nok motor men jeg hadde noe problemer med kjølevannslekkasjer. Hele kjølesystemer lligger utenpå motoren med et utall slanger...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...