Jump to content

trimme en 9.9 suzuki ( 87 mod. ) ?

enis

Recommended Posts

Jeg har selv en Suzuki 9,9 av samme modell. Denne skal det av forrige eier vistnok være fjernet plomberingen på slik at den yter 13-14 hk.

Denne skulle bestå av en stoppskrue som gjorde at du ikke fikk fullt pådrag. Sjekk om du kan finne en slik skrue og om du den kileformede skiven som beveger gasshendelen på forgasseren går helt i enden.

Det er forøvrig skrevet akkurat om trimming av denne motoren her på forumet tidligere så hvis du søker så finner du sikkert noe om dette.

• 4 måneder senere...

Litt seint å svare på denne tråden kanskje men betre seint enn aldri.

Eg har same motoren sjølv, men på min var plomba fjerna frå før. Den fjærbelasta skrua oppåforgassaren meiner eg er blande skrua, den håpar eg du har holdt deg vekke i frå. Og sperra skal vere under svinghjulet ein plass, og dersom du ikkje finn den er den kanskje allereie fjerna? Ein måte å finne ut dette på er å skru av luftinntaket og lyse inn i det med ei lomme lykt og vri gassen på fult. (motoren skal sjølvsagt vere av) Dersom gassspjelet ligg heilt horrisontalt er sperra allereie fjerna, dersom den berre nesten ligg heilt horrisontalt er sperra der endå.

Håpar ikkje eg er for seint ute.

Du kan og lese i denne tråden her

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=16789

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...