prøven Startet 20.Juli.2006 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2006 Hei Er det noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan få tak i Trim sylyndere til et Bravo One Agregat ? (enten en side på nettett hvor jeg kan få tak i brukt eller nytt) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 20.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2006 Prøv ebay.com Sitér dette innlegget Link to post
GOE Svart 21.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2006 Hei Er det noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan få tak i Trim sylyndere til et Bravo One Agregat ? (enten en side på nettett hvor jeg kan få tak i brukt eller nytt) Ganske sikker på at du finner det du søker her. Synes heller ikke prisene ser så ille ut. (Prisene er oppgitt i svenske kr.) Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Draco er tingen Svart 5.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2006 (redigert) Hei prøven http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Trim-Cylind...sspagenameZWDVW Her ser du et par sylindere som ikke er brukt. Disse koster til nå ca. 1265 norske kroner, selv om prisen blir noe dyrere så er det billig. Kjøpte selv til Alpha one og betalte 520 for 2 sylindere med slanger. Det som kommer i tillegg inn til Norge er 25%moms Hilsen Kenneth Redigert 5.Desember.2006 av Draco er tingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.