bliss X Svart 28.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2003 Men er det samme fyren eller? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 28.Oktober.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2003 Jeg husker ikke hvor gammel Svenn* er... Mener han er rundt 32-35, men det er alltid litt usikkert med sånne folk. Har ikke sett han på et par år.... Og sånne dophuer er det greit å holde seg unna liksom... Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Slagskibet Svart 14.November.2003 Link til dette innlegget Svart 14.November.2003 Er det blitt noen positiv løsning her? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 15.November.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2003 Dessverre. Borte forever tydeligvis Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Jorg-1 Svart 17.November.2003 Link til dette innlegget Svart 17.November.2003 Er det rettsvesenet og etterforskning som har sviktet eller var det feil spor etter båten? Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Windy37GM Svart 17.November.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2003 Klassisk tilfelle at "alle" vet at Sven** tok den, men vanskelig å bevise. Han leide kranbil dagen før, har ikke båt selv, han har gjort det før +++ For jæv** egentlig... Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Slagskibet Svart 17.November.2003 Link til dette innlegget Svart 17.November.2003 Noen mennesker er kun i live fordi det er forbudt å slå dem ihjel........ Sitér dette innlegget Link to post
joha Svart 24.November.2003 Link til dette innlegget Svart 24.November.2003 Hei! Til orientering er det beslaglagt en stjålet Scand 7600 rett før helgen. Beslag av båten ble gjennomført av politiet etter at småbåtregisteret hadde oversendt en rapport hvor det dokumenteres at det i forbindelse med registrering er lagt frem falske dokumenter (faktura). Endelig identifisering vil bli stadfestet i løpet av uken. Ovennevnte bidrar ytterligere til en historisk høy gjenfinningsprosent. Båten vil i dette tilfellet bli tilbakeført forsikringsselskapet som er den rettmessige eier. Slike oppklaringer er med på å gi båttyver/helere et skikkelig skudd for baugen. mvh Jostein Hagen Småbåtregisteret Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 24.November.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2003 Driiiiitbra !!!!! Kanskje det er båten til Ole Morten Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Slagskibet Svart 25.November.2003 Link til dette innlegget Svart 25.November.2003 Jammen i meg bra!Håper eieren snart er gjennforent med båten sin.Ser at Småbåtregistert er godt fornøyd også.Min motstand og skepsis til Småbåt registeret består. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 25.November.2003 Link til dette innlegget Svart 25.November.2003 Beslag av båten ble gjennomført av politiet etter at småbåtregisteret hadde oversendt en rapport hvor det dokumenteres at det i forbindelse med registrering er lagt frem falske dokumenter (faktura). ....... Jepp,det er bare å innse, gutter, at småbåtregisteret har noe for seg! Dette er den første, dokumenterte, saken som jeg har hørt om - Godt jobbet, Småbåtregisteret!! Flere slike saker skulle egentlig offentliggjøres, nettopp på slike fora som her, slik at båttjuvpakket skjønner at det ikke nytter :nono: !!! ....................................og at båtfolk flest skjønner nytten av registeret! Walter_S Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
joha Svart 25.November.2003 Link til dette innlegget Svart 25.November.2003 I år har vi hatt veldig mange tilsvarende saker som den nevnte Scand 7600. Har forresten også i dag oversendt en tilsvarende sak til Politiet. Stjålet Scand 7600 dette også, men av nyere modell (2001/2002) - verdi ca 450.000 - 500.000. Avdekket i dag i forb. med dokumentkontroll. mvh Jostein Hagen småbåtregisteret Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 25.November.2003 Link til dette innlegget Svart 25.November.2003 Kanskje ikke så lurt å skrive om dette FØR politet har gjort noe med saken, da det sikkert ikke er SÅ mange 2001/2002 modeller av Scand 7600 som venter på omregistrering? Bare en tanke... GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
joha Svart 25.November.2003 Link til dette innlegget Svart 25.November.2003 Politiet har gjort noe med saken og den uheldige båteier er orientert. mvh Jostein Hagen Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 26.November.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2003 Var visst ikke båten til kompisen min, siden han ikke har hørt noe i det hele tat Men, men... slik er det. Kanskje den dukker opp til slutt. Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
joha Svart 27.November.2003 Link til dette innlegget Svart 27.November.2003 Nei ingen av disse var den stjålne båten fra september. De to båtene som nå er gjenfunnet og identifisert har tilsammen en verdi på ca 800.000. Småbåtregisteret har bare i år trigget minst 50 tilsvarende saker (avdekket i forb. med dokumentkontroll). Vi tror dette i sterk grad har medført at ca 6 av 10 stjålne registrerte båter med verdi over 250.000 kroner nå er kommet til rette. Til sammenligning ble det gjenfunnet kun ca 2 av 10 slike båter på "papirtiden" (før 1998) mvh Jostein Hagen Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 3.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2003 Og forsikringselskapet lova meg ingen økning av premien for 2004.Det gjaldt for båt med henvisning til reduserte skader og masse gjenfunnene stjålnebåter(.Ditto for bil og motorsykkel.For huset lovte de også samme premie for 04 som i 03. Det kan jo være at det kan slå til?Skjønt jeg sier som grisen gjør i disse juletider når den ser slakteren ,jeg har mine tvil..) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.