Tallisman Startet 25.Juli.2006 Del på Facebook Startet 25.Juli.2006 Lurer på om det er mulig og vanlig att hylserør slår seg og svetter sjøvann når Akslingen roterer i hylserøret på grunn av varme fra den roterende akslingen . Lurer på dette på grunn av att jeg stadig finner en liten skvett sjøvann i kjølsvinet når jeg har brukt båten dette kommer ikke fra hylsa da jeg har kontrolert denne og funnet ut att hylsa er pottetett kommer heller ikke en dråpe inn i båten når denn lkke er i bruk Sjøvannet kommer heller ikke fra ror gjennomføring da dette og er kontrolert og funnet tett . V .H .Inter tc Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 25.Juli.2006 Del på Facebook Svart 25.Juli.2006 Tror ikke hylserøret vil slå seg, i så fall må det ha vert utsatt for en belastning som kan ha forårsaket det. Har vert ute for at det har vert tært hull i hylserøret selv om det var rustfritt syrefast. Konklusjonen var at hylserøret lå skjeivt i forhold til akslingen, slik at det på et sted var liten klaring til akslingen. Det var der det var tært et lite hull som var svært vanskelig å finne. Hullet lot seg ikke lokalisere før akslingen og hylserøret var tatt ut Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 25.Juli.2006 Del på Facebook Svart 25.Juli.2006 Har du sjekket om sjøvannspumpa lekker? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.