Jump to content

Lekkasje i hylserør?

Tallisman

Recommended Posts

Lurer på om det er mulig og vanlig att hylserør slår seg og svetter sjøvann når Akslingen roterer i hylserøret på grunn av varme fra den roterende akslingen . Lurer på dette på grunn av att jeg stadig finner en liten skvett sjøvann i kjølsvinet når jeg har brukt båten dette kommer ikke fra hylsa da jeg har kontrolert denne og funnet ut att hylsa er pottetett kommer heller ikke en dråpe inn i båten når denn lkke er i bruk Sjøvannet kommer heller ikke fra ror gjennomføring da dette og er kontrolert og funnet tett . V .H .Inter tc

Tror ikke hylserøret vil slå seg, i så fall må det ha vert utsatt for en belastning som kan ha forårsaket det. Har vert ute for at det har vert tært hull i hylserøret selv om det var rustfritt syrefast.

Konklusjonen var at hylserøret lå skjeivt i forhold til akslingen, slik at det på et sted var liten klaring til akslingen. Det var der det var tært et lite hull som var svært vanskelig å finne. Hullet lot seg ikke lokalisere før akslingen og hylserøret var tatt ut

:seeya:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...