snekkegutt Startet 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Startet 27.Juli.2006 (redigert) Hei, er det noen som vet hva denne pumpa heter? Det er en lensepumpe, men jeg finner ingen fabrikknavn på denne. Hvis noen vet hvem som selger denne pumpa så hadde det vært flott. Jeg bor i Stavanger, men kan alltids bestille fra andre steder. mvh classic Redigert 27.Juli.2006 av classic (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
rogerfo Svart 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 Jeg tror Maritim har en pumpe av samme type (membranpumpe til ca. 1000.-). Jeg prøvde å lete men fant ikke bilde av pumpa. /roger Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 Hei. Flak har også denne pumpen. Gå til batutstyreren og velg 2.1 VVS og Lenseutstyr. Pumpen ligger nederst på side 16. (dette er et pdf-dokument, så jeg får ikke til å lage direktelink) Vet dessverre ikke hvem som selger dette i ditt område. Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Gudrun Svart 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 Har en slik. Det er en grei pumpe, men vet ikke om jeg ville basert all lensing med denne, da den leverer ikke mer enn 18-22 liter i minuttet. Grei til å lense motorrom etter vasking kanskje, men det monner ikke mye hvis du får en god lekkasje.... Men den er grei med tanke på at du får slangen ned i skutebunn, ikke alle som har så bred kjøl at de klarer å dytte nedi den typen som må stå nedi vannet.. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 Jama Marina er Flak forhandler Sitér dette innlegget Link to post
Tom J. Svart 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 Har kjøpt pumpa som Maritim har. Synes den er grei, men du bør bruke et annet filter enn det som følger med. Det er alt for omstendig å rense filteret. Har kjøpt et filter som det bare er å løsne en skrue for å rengjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.