terhi Startet 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Startet 27.Juli.2006 Her er eg igjen. Er det noen her som har akslingen som holder forgasserspjellet på dn nederste forgasseren til salgs? Har forhøyrt meg over alt men det er nesten umuligt å få tak i,pga yamaha selger ikke dette løst. Så eg kan enten kjøpe ny forgasser,eller prøve å få tak i noen som har det brukt. Så viss noen her vett om noen som har deler til yamaha,eller noen her som tilfeldigtvis har TA KONTAKT snarest. Kan gi mobilnummeret mitt viss noen vill kontakte meg. Ellers er emailen min ''tidse@hotmail.com'' Takker for din tid. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 Hør med skrotnissen her på forumet Sitér dette innlegget Link to post
Panasync Svart 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 Du kan høre med www.boats.net Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.