cyber 370 Startet 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Startet 27.Juli.2006 hei.. har en cyber 370 (13 fot) og skal kjøpe en ny 25 hk motor.. hvilken bør jeg kjøpe??? trenger en rask å startsikker motor... Sitér dette innlegget Link to post
Taucher Svart 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 kommer an på men jeg kan jo si hva du ikke skal kjøpe... Johnson -mellom 1997 og 2003 var disse motorene eledige! Mariner-DYRT (mercury med et annnet deksel) Selva-huff rett og slett dårlige Honda- koster 2 ganger så mye som alt annet og er tunge... jeg anbefaler enten Yamaha eller Mercury nyere enn 2000, det er det du vil ha.. Sitér dette innlegget Link to post
Arve Svart 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 har etterhvert kjørt/eid de fleste kjente motorene nå, og er vel av den oppfatning at Yamaha er en trygg og driftssikker påhengsmotor. Stillegående og lettstartet med lavt forbruk. Velg Yamaha Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 Hei , jeg ville vurdert en Tohatsu 25 hk.Meget driftsikker motor. Jeg har en to-takter som jeg er meget fornøyd med. Kan enkelt endres til 30 hk. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 Merkelig spørsmål. Svaret er YAMAHA Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
cyber 370 Svart 27.Juli.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 takk for alle svar! Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 Kjører Worse Yamha på to hjul også ? Takk for sist ... Hygelig kveld i Husnes.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Skipper Worse Svart 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 Naturligvis. XJ 900 F. Hvit og blå. Takk for sist ... har du fått deg nye solbriller nå? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Suzuki Svart 27.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2006 Avsporing; ser på lite stereoanlegg til å ha i kjøkken / stuerommet. Kravspec; frisk & heftig lyd, plasseringsvennlig. Overraskende var det Yamaha Pioano Sound System som som var det eneste som kunne fylle våre krav av de vi så på. Dyrt;men sikkert verdt pengene sine om det er så bra som det virker.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.