Jump to content

Hvilken olje i lekkasjetester ?

Gunda

Recommended Posts

Ved overhaling av gassanlegg klarte jeg å søle ut noen dråper av oljen i lekkasjetesteren (Optimus), akkurat så mye at dysen ikke når ned i oljebeholderen.... :blush: Kan noen gi meg et tips om hvilken olje jeg kan "etterfylle" med her ? Takknemlig for svar og fortsatt god sommer til dere alle !

Mener det er glyserin som er standard. Kan vel bruke hva som helst, bare det ikke damper bort... Jeg har litt uttynnet frostvæske.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Jeg har vært innom flere båtbutikker, på jakt etter refillen som er i Watski-katalogen. Så langt uten hell, dessverre. Ingen som har, men jeg kan selvsagt få lov til å kjøpe komplett lekkasjetester...

Trodde kanskje jeg måtte ha noe spesial-lurium i lekkasjetesteren, men dersom jeg kan benytte frostvæske er det glimrende!

Takk for godt tips, SveinHa.

Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk

Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...