bugs bunny Startet 29.Juli.2006 Del på Facebook Startet 29.Juli.2006 Hei folkens Noen her som har koblet varmevifte/varmtvannsbereder til en Ford Saab 180hk, jeg tenker på hvor man best kobler tur og retur slangene til på motoren for å få best effekt på varmeren. hilsen bjørn erik Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 29.Juli.2006 Del på Facebook Svart 29.Juli.2006 Det er vel normalt å ta ut varmtvann fra et uttak fremme på toppen og inn på vannpumpe. Selv har jeg tatt ut vann fra eksosmanefoilen og inn på en frostplugg på varmeveksler. Dette gjør at jeg får meget raskt varmt vann i bereder. Du vil også finne flere forklaringer dersom du bruker søkefunksjonen, har vært tema tidligere. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.