dunk Startet 30.Juli.2006 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2006 Hvordan blir resultatet om man lakkerer skråget / gelcoaten med 2 komponent lakk? Hvordan blir resultatet om man sprøyte-lakkerer båten ute, kommer den til å bli matt og stygg ?? Tips!!! Blir den sterk og vil den tåle litt ?? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 30.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2006 Ta et søk i forumet på f.eks. "+Jotun +HardTop" så finner du mye om emnet... Jeg har sprøytet Jotun HardTop ute og det gikk helt glimrende men der bør være litt varme i været og lakken bør også være over 20 grader ellers blir den litt tykk... Resultatet av sprøyting blir vesentlig bedre enn rulling/pensling. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.