pettergutt Startet 31.Juli.2006 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2006 (redigert) Trebåtprosjektet mitt som lå i Bunnefjorden ved Oslo, nærmere bestemt mellom Fjordvangen og Sørby på Nesodden har enten slitt seg eller blitt stjålet. Tyveri er etter min mening litt usansynlig da båten ikke kan gå for egen maskin og er ganske medtatt og derfor inget yndet tyveriobjekt. Dermed ser jeg for meg at den har drevet inn eller ut fjorden og strandet et eller annet sted der en eller annen forhåpentligvis har tatt hånd om den. Jeg har vært bortreist i ganske mange uker så det er usikkert når dette har skjedd. Håper noen her inne har eller kjenner noen som har sett den Redigert 1.August.2006 av pettergutt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 31.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2006 Har du kjørt litt inn/ut i fjorden og sett etter den? Burde jo ikke være helt umulig å finne, Bunnefjorden er jo ikke så enorm. Jeg skal be min far holde utkikk etter denne til uka, er desverre ingen som bruker båten før dette da alle er på ferie. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
pettergutt Svart 31.Juli.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2006 Har du kjørt litt inn/ut i fjorden og sett etter den? Driver for øyeblikket å ringer rundt for å låne en båt jeg kan dra rundt å kikke med. Jollen min er på Sørlandet Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 31.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2006 Okey. Skal en tur ned til båten etterpå, for å sjekke at alt er greit før jeg drar på ferie. Skal ta en titt i området rundt, men det er vel kanskje tvilsomt at den har kommet helt inntil Nesset. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
andlin Svart 31.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2006 er det denne? http://www.redningsselskapet.no/nssr/page?...7&key=18391 Sitér dette innlegget Link to post
pettergutt Svart 31.Juli.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2006 hehe.....stemmer det. Evig takknemlig for oppvakte medlemmer av forumet.Takk Sitér dette innlegget Link to post
andlin Svart 1.August.2006 Link til dette innlegget Svart 1.August.2006 så er spørsmålet, har du fått igjen båten og kan fortsette prosjektet? eller er det tapt? det så ut til å være en artig båt. Sitér dette innlegget Link to post
Audifil Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Du var hvertfall SVÆRT heldig her, hadde ikke noen sett den akkurat der og da hadde den vært på bunnen nå ja.. Sitér dette innlegget Øystein Wilthil, 48212848 Nåværende båt: 00 Flem 340 X - båter: 99 Askeladden 705 Voyager, 88 Nimbus 4000, Fjord 930 Touring, Neptim 8000, Sandvik 25 AC Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.