Jump to content

Prosjekt mistet i Bunnefjorden! LØST!

pettergutt

Recommended Posts

Trebåtprosjektet mitt som lå i Bunnefjorden ved Oslo, nærmere bestemt mellom Fjordvangen og Sørby på Nesodden har enten slitt seg eller blitt stjålet.

Tyveri er etter min mening litt usansynlig da båten ikke kan gå for egen maskin og er ganske medtatt og derfor inget yndet tyveriobjekt.

Dermed ser jeg for meg at den har drevet inn eller ut fjorden og strandet et eller annet sted der en eller annen forhåpentligvis har tatt hånd om den.

Jeg har vært bortreist i ganske mange uker så det er usikkert når dette har skjedd.

Håper noen her inne har eller kjenner noen som har sett den

Bilde

Bilde

Redigert av pettergutt (see edit history)

Har du kjørt litt inn/ut i fjorden og sett etter den?

Burde jo ikke være helt umulig å finne, Bunnefjorden er jo ikke så enorm.

Jeg skal be min far holde utkikk etter denne til uka, er desverre ingen som bruker båten før dette da alle er på ferie.

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Okey. Skal en tur ned til båten etterpå, for å sjekke at alt er greit før jeg drar på ferie. Skal ta en titt i området rundt, men det er vel kanskje tvilsomt at den har kommet helt inntil Nesset.

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Du var hvertfall SVÆRT heldig her, hadde ikke noen sett den akkurat der og da hadde den vært på bunnen nå ja..

Øystein Wilthil, 48212848

Nåværende båt: 00 Flem 340

X - båter: 99 Askeladden 705 Voyager, 88 Nimbus 4000, Fjord 930 Touring, Neptim 8000, Sandvik 25 AC

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...