oaasheim Startet 1.August.2006 Link til dette innlegget Startet 1.August.2006 (redigert) Sidan det er no til helga som blei avstemd som tidspunkt, så har eg no gått for å lage ein poll med 3 passande plassar som kan passe. og ja; det haster. Derfor eg bare har 3 alternativ her. Då er det ikkje så mykje å krangle om :p men visst det blir slik at det kjem mange klager for at det er upassande plassar går det an å lage ny poll. POLLEN BLIR STENGD I KVELD FOR Å FÅ NOKO TIL Å SKJE! Er det Husnes som blir avstemd kan ikkje eg komme, så det er vel igrunn eit godt påskudd for å stemme Husnes? Redigert 1.August.2006 av oaasheim (see edit history) Link to post
Skipper Worse Svart 1.August.2006 Link til dette innlegget Svart 1.August.2006 Det må bli Husnes. Jeg har ikke vært på Fitjar (ennå) men alle faciliteter på Husnes er lysår foran Bekkjarvik. Blir vi mange nok, kan vi sikkert få reservert den beste kaien (Furholmen). I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
myhreoe Svart 1.August.2006 Link til dette innlegget Svart 1.August.2006 Synd det ikke var Sagvåg for da kunne jeg vært med uten båt. Men kanskje jeg kan ta turen til Husnes bilveien? Selvsagt ikke like kjekt men da er man iallefall med på dagen.. Stolt eier av båtførerbevis Link to post
Birchwood 320 Svart 1.August.2006 Link til dette innlegget Svart 1.August.2006 Vi har tenkt oss til Etne i helgen. Men har mast og mast så det blir en tur til Husnes også om dette blir noe av.. Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
oaasheim Svart 1.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2006 Då er det vel avgjort? Husnes? Link to post
Birchwood 320 Svart 1.August.2006 Link til dette innlegget Svart 1.August.2006 Hvor mange gidder komme da.. Lurer nå litt eg da. Skal eg til Etne også så må vi vite om noen stiller opp.. Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Skipper Worse Svart 1.August.2006 Link til dette innlegget Svart 1.August.2006 Jeg skal prompte legge inn en søknad til QB. Men for oss blir det uansett retur lørdagen, trur eg, pga. Deksgutten skal til Bø på svømmeleir. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
oaasheim Svart 1.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2006 Nokon få ta ansvar og smelle inn ei påmeldingsliste ;) Eg kjem vertfall ikkje til Husnes, pga naustbygging.. Hadde det vore på Fitjar er det bare for meg til å køyre sjarken eller gavelen i 10-15min så er eg der :p Link to post
JanB Svart 1.August.2006 Link til dette innlegget Svart 1.August.2006 Me kjem nok ikkje, fordi me rett og slett ikkje har båt. Den gamle blei selt i kveld! No startar jakta på ny båt for alvor. Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Laholm Svart 2.August.2006 Link til dette innlegget Svart 2.August.2006 Jeg kommer fredag med retur lørdag, men dersom jeg er eneste deltaker tror jeg jeg lar det være.... Laholm Link to post
Dieselman Svart 2.August.2006 Link til dette innlegget Svart 2.August.2006 Hei. Som medlem i Etne båtlag vet jeg at det er forventet svært mye båt til Etnemarknaden i helgen. Muligens rekord? Link to post
JanB Svart 2.August.2006 Link til dette innlegget Svart 2.August.2006 Sidan eg ikkje kan vera med sjølv, burde eg kanskje ikkje uttala meg. Men eg har ein følelse av at interessa for eit treff alt kommande helg no er noko halvhjerta. Kanskje me heller bør finna ei passande helg litt seinare på ettersommaren/hausten. Slik det er no, er jo folk knapt komne heim frå ferie. I tillegg er det mange andre arrangement som folk vil besøka: Etnemarknaden, Lost Weekend osb. Og blir det litt seinare har kanskje eg fått meg ny båt også... Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Skipper Worse Svart 2.August.2006 Link til dette innlegget Svart 2.August.2006 Vi legger i alle fall turen til Husnes ... torsdag til lørdag. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Erik Svart 2.August.2006 Link til dette innlegget Svart 2.August.2006 Regner også med å være i området dersom været står oss bi, starter ferien til helga, og har tenkt oss til Sunhordaland. Rekker der neppe før på Lørdag Da.. Kanskje vi sees, hvis ikke blir det sikkert senere anledninger. Erik. Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Stranna Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Da har vi 19 stemmer. Av "påmeldingen" har vi 1 "bankers" fra tors/fredag til lørdag, 1 fredag til lørdag dersom andre stiller, 1 kanskje / eller Etne, 1 kanskje på lørdag. Jeg kan være fremme ca kl 21 på fredag. Men jeg kjører ikke 30 nm hver vei dersom oppmøtet blir så labert som tilbakemeldingene tilsier. Værmeldingen er strålende! Flere som vet at de stiller? Link to post
Dieselman Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Her i Etne siger for øyeblikket båtene tett innover mot havna. Sånn ser det ut akkurat nå. Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/3651/9231.jpg Link to post
Birchwood 320 Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Vi legger fra kai om en time eller to med destinasjon Etne. Vi seest. Har du kallesignal på VHF??? Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Birchwood 320 Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Da er vi i Etne. Noen som andre som er her. Deep C på VHF kanal 6 Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Skipper Worse Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Worse & co. er på plass på Husnes. Det er bare å skrike til om det er noen andre bpl-folk her ... vi ligger utenpå en Årø33/FM 35 mellom bunkerskaien og slippen. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Birchwood 320 Svart 4.August.2006 Link til dette innlegget Svart 4.August.2006 Vi lurer på å komme opp til Husnes. Med lett motortrøbbel og litt for urolig sjø om ettermiddagen her i Etne så gidder vi ikke bli her. Worse er på plass. Noen andre.. Worse. Om vi kommer opp har du en måte eg kan kontakte deg på. Har en motor som er kranglete på tomgang.. Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Laholm Svart 4.August.2006 Link til dette innlegget Svart 4.August.2006 Med senere enn antatt retur fra familileplikter, og nye plikter i morgen ettermiddag, ser vi oss dessverre ikke i stand til å komme til Husnes i dag. Håper nye muligheter åpner seg! Laholm Link to post
Stranna Svart 4.August.2006 Link til dette innlegget Svart 4.August.2006 På grunn av lav påmelding til Husnes har vi nå invitert venner til grilling på kaien hjemme i stedet for. Håper at det kommer en ny anledning! GOD HELG Link to post
Birchwood 320 Svart 4.August.2006 Link til dette innlegget Svart 4.August.2006 Vi er etter det eg kan se 3 båter på Husnes i dag. 22 grader i sjøen og varmt . Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Skipper Worse Svart 4.August.2006 Link til dette innlegget Svart 4.August.2006 Ikke bare er vi tre båter, men pinadø har tilfeldighetene plassert oss samlet! Her kan det bli liv, mor! I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
880 Svart 4.August.2006 Link til dette innlegget Svart 4.August.2006 Sorry, planen var å komme. Men mange ting skjer uten kontroll som forpurrer planene, så det ble ikke noe av det denne gangen. Får håpe at de som møtte opp har en fin helg på Husnes. bmo Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn