Jump to content

Hordalandstreff, HASTER!

oaasheim

Kvar?  

92 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Sidan det er no til helga som blei avstemd som tidspunkt, så har eg no gått for å lage ein poll med 3 passande plassar som kan passe. og ja; det haster. Derfor eg bare har 3 alternativ her. Då er det ikkje så mykje å krangle om :p men visst det blir slik at det kjem mange klager for at det er upassande plassar går det an å lage ny poll.

POLLEN BLIR STENGD I KVELD FOR Å FÅ NOKO TIL Å SKJE!

Er det Husnes som blir avstemd kan ikkje eg komme, så det er vel igrunn eit godt påskudd for å stemme Husnes? :lol:

Redigert av oaasheim (see edit history)

Sidan eg ikkje kan vera med sjølv, burde eg kanskje ikkje uttala meg. Men eg har ein følelse av at interessa for eit treff alt kommande helg no er noko halvhjerta. Kanskje me heller bør finna ei passande helg litt seinare på ettersommaren/hausten. Slik det er no, er jo folk knapt komne heim frå ferie. I tillegg er det mange andre arrangement som folk vil besøka: Etnemarknaden, Lost Weekend osb.

Og blir det litt seinare har kanskje eg fått meg ny båt også... :wink:

Da har vi 19 stemmer. Av "påmeldingen" har vi 1 "bankers" fra tors/fredag til lørdag, 1 fredag til lørdag dersom andre stiller, 1 kanskje / eller Etne, 1 kanskje på lørdag.

Jeg kan være fremme ca kl 21 på fredag. Men jeg kjører ikke 30 nm hver vei dersom oppmøtet blir så labert som tilbakemeldingene tilsier.

Værmeldingen er strålende! Flere som vet at de stiller? :flag:

Vi lurer på å komme opp til Husnes. Med lett motortrøbbel og litt for urolig sjø om ettermiddagen her i Etne så gidder vi ikke bli her. Worse er på plass. Noen andre..

Worse. Om vi kommer opp har du en måte eg kan kontakte deg på. Har en motor som er kranglete på tomgang..

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Sorry, planen var å komme.

Men mange ting skjer uten kontroll som forpurrer planene, så det ble ikke noe av det denne gangen.

Får håpe at de som møtte opp har en fin helg på Husnes.

bmo

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...