harInvader Svart 8.August.2006 Del på Facebook Svart 8.August.2006 Flott båt du har! Nå blir det et par innepils før bruktloftet inntaes.. skål igjen ! Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 9.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2006 Flott båt du har! Nå blir det et par innepils før bruktloftet inntaes.. skål igjen ! Takker for det, bare å si hei om du går forbi, jeg er en liten tur hjemme og vasker klær nå men straks tilbake, venter på å komme på slipp igjen. Har fremkalt de digitale bildene på laptopen her nå så jeg skal prøve å legge ut noen.... Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 13.August.2006 Del på Facebook Svart 13.August.2006 Siden Bayliner 3258 1996 somler slik, legger jeg ut et par. Begge er tatt fra cbc-dekket til Bayliner, og viser hvor mye båter og hvor tett de ligger - men er vel ikke mer enn normal helgeutfart i leia i Oslo-fjorden Sett mot ene siden: og sett mot andre siden: Sitér dette innlegget Link to post
Ubåtfender Svart 21.September.2006 Del på Facebook Svart 21.September.2006 Ja der var vi seru. Jeg har endel bilder fra losten men er ikke helt på nett enda. Så da kan vi jo bare legge dem ut er. Det var ikke mange bilder fra resten av losten ser jeg, har en godel bilder fra festområdet oxo he he he. Kanon party, så da er det bare å vente til 2007 Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Frøken Fryd Svart 21.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.September.2006 har en godel bilder fra festområdet oxo he he he. Kanon party, så da er det bare å vente til 2007 Jeg ser ingen grunn til å vente til neste år før vi samles igjen, bildene kan du sende meg på mail, husk norsk flagg Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 21.September.2006 Del på Facebook Svart 21.September.2006 Jeg ser ingen grunn til å vente til neste år før vi samles igjen. Ikke jeg heller... Sitér dette innlegget Link to post
Ubåtfender Svart 22.September.2006 Del på Facebook Svart 22.September.2006 Slapp av he he he bildene kan jeg sende på mail, men er litt tungvint nå som jeg ikke har internett hjemme.. Vi skulle jo hat en avsluttenden fest for sesongen, et båttreff el. Dere hadde meget lite bilder fra festområdet, var det bare jeg som gikk rundt he he he var jo på en godel konserter og festet på "bichen" etter at det var roet seg hos . Men den beste konsreten var utenen tvil Ralph Mayer, Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Frøken Fryd Svart 22.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2006 Vel jeg har prøvd meg på at noen stakk av med kameraet mitt, og når ingen biter på det så er jeg tom for unskyldninger forklaringer... Sitér dette innlegget Link to post
-Luna- Svart 22.September.2006 Del på Facebook Svart 22.September.2006 Hei, Jeg har noen bilder jeg kan dele. Men må ta det når jeg kommer i land. Er ute i havet på plattform nå. Får så lyst til å reise på båttur når du er omgitt av vann i to uker Da er båtplassen grei å ha! Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
Frøken Fryd Svart 22.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2006 Kanon, sender e-post adressen til deg jeg så kan du ta det når du er hjemme. Krysset nordsjøen i går vi også og er nå havnet på Kålholmen men ikke verre enn at vi flyr hjem i kveld Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 11.Juli.2007 Del på Facebook Svart 11.Juli.2007 http://www.bt.no/bergenpuls/article382384.ece Ser ikke ut til at det blir noen repetisjon på båtlivet i Kollevåg i år. Ingen båter får seile inn til festivalområdet! Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 11.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2007 (redigert) Jeg skjønner godt at ingen får legge seg inne på camp området, da vil det være endel "snyltere" som ikke betaler for festivalen der. Også har en denne duken som ikke tåler dregg. Men hva med den andre vågen der med storscenen da? Får en ikke ligge der så skjønner ikke jeg noe... På hjemmesiden til Lost står det "Strandområdet er sperret av for båter"... Har sendt en melding til daglig leder så vi får vel svar på det etterhvert... Redigert 11.Juli.2007 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 11.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2007 Jeg har fått oppklarende informasjon fra Lost Weekend: Hei, når det gjelder båter på festivalen, er det kun inn til campområdetsom blir stengt av. Pga. sikkerheten og duken på bunnen. Når det gjelder Medavågen inn mot hovedscenen blir det slik som før, men bedre dvs. vi ønsker å organisere båten på en bedre og mer sikker måte. Det vil fortsatt være mulig, som tidligere år, og kose seg i båt. Det vil fortsatt være egen inngang til festivalområdet for båtfolket. Vi vil også få til bedre belysning, utover svabergene, samt bedre avfallshåndtering i form av utplasserte avfallsspann. Håper dette var oppklarende..... er enig at det var litt forvirrende det som kom frem i BT..... men det er media, følg med på nettsiden vår der kommer det mer info. Ronny Knutsen Daglig leder\ Administrasjon LOST WEEKEND Festivalen Hei, Det vil bli lagt ut kart og info på våre nettsider. Vi vil og prøve å få pressen til å skrive en god artikkel om dette. Det blir nok begrensninger i forhold til tidligere år. Dette for å kunne opprettholde den beredskap og sikkerhet som ønskes, og ikke minst sørge for at vi får frem utstyr og artister til konsertområdene. Det var til tider meget vanskelig i 2006. Det er ikke snakk om å forby båter, vi ønsker å legge bedre til rette for at de som ønsker å komme til oss skal få bedre forhold, og ikke minst den sikkerhet som en må ha. Tenker da spesielt på brann og ikke minst trygg ferdsel fra båten til festivalområde. Følg med på nettsiden www.lost-weekend.net Ser frem til å ta imot mange gjester som vil ha den perfekte avslutningen på sommeren i Kollevåg. Vi skal gjøre vårt for at dere alle skal ha en hyggelig opplevelse, kose dere innenfor de rammer myndighetene stiller som krav til oss som arrangør. Med vennlig hilsen Kjell Lisund Styreleder Lost Weekend Så da snakkes vi selvsagt på Lost! Sitér dette innlegget Link to post
Ubåtfender Svart 11.Juli.2007 Del på Facebook Svart 11.Juli.2007 ingen grunn til kontroll full panikk. Stranden er som tidligere fredet, men gummiser og slikt må de ko være litt tålerange med mener jeg. Blir vel oppankring slik vi gjorde i fjord og de 3 forrige årene inne med storescene. Det funker bra det, så freser vi bare rundt meg gummisen som tidligere. I fjor solgte vi jo krabbe fra gummisen :lol: håper du ikke blir sur og grinete om jeg går på Baylineren din for å komme meg i land. då tror jeg du nesten blir nødt til å legge deg på Svai i Hjeltefjorden. Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Frøken Fryd Svart 11.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2007 håper du ikke blir sur og grinete om jeg går på Baylineren din for å komme meg i land. då tror jeg du nesten blir nødt til å legge deg på Svai i Hjeltefjorden. Gå og monter motor du Jeg var vel en av de mest gjestfrie båtene i fjor om jeg ikke husker feil Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 11.Juli.2007 Del på Facebook Svart 11.Juli.2007 Lurer på å ta turen eg og i år.. Skulle vi samlet båtplassen folket på en plass eller?? Mvh John Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
o.b.lix Svart 11.Juli.2007 Del på Facebook Svart 11.Juli.2007 Lurer på å ta turen eg og i år.. Skulle vi samlet båtplassen folket på en plass eller?? Hvis båtfolket faktisk er velkommen, så kommer også jeg. OG synes godt om å samle båtplassen-folk! Forøvrig i fjor på denne måten jeg ble kjent med Frøken Fryd! Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 11.Juli.2007 Del på Facebook Svart 11.Juli.2007 som frk fryd fikk svar på er vel båtfolket velkommen, men det er vel mer plaskebalje folket som ikke skal helt inn der de pleier å ligge... lost e jo en av de beste "båt festivalene" :flag: Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
heff Svart 11.Juli.2007 Del på Facebook Svart 11.Juli.2007 da er vi også klar for lost wekend med båt noen som vet om det er langt å gå fra "båtcampen" og inn på festivalområdet? hvordan er det med strøm? dårlig? noen som vet Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 11.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2007 (redigert) Det er alt fra 20-200 meter å gå så dette bør du klare selv sent på kvelden. Strøm var der ikke i fjor... Jeg foreslår at de som ønsker å samle seg kommer ut der i løpet av onsdag, har en mistanke om at en ikke blir alene der på onsdag kveld. Vi som har vert her før kan jo kansje organisere noe om nødvendig... Redigert 11.Juli.2007 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ubåtfender Svart 11.Juli.2007 Del på Facebook Svart 11.Juli.2007 (redigert) vel strøm er det ikke tilgang til og man blir endru når man skal gå til beechen. Enklere med en flytemadrass, ripp eller noe slikt. Men det er jo så mange gummiser så det er vel rå å få sitte på når de går i skysseltrafikk vil jeg tro. Ja forse litt tirsdag og onsdag er jeg helt klar for så det er bare å henge seg på. Festivalen er jo hva vi gjør den til dere Redigert 11.Juli.2007 av Ubåtfender (see edit history) Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Hydrox Svart 11.Juli.2007 Del på Facebook Svart 11.Juli.2007 Pokker!! Typisk at jeg skal være på jobb når det skjer noe..... Sitér dette innlegget Link to post
Ubåtfender Svart 11.Juli.2007 Del på Facebook Svart 11.Juli.2007 Pokker!! Typisk at jeg skal være på jobb når det skjer noe..... Jaja- du kan kansje begynne planlegge Losten 2008- den går ALTID av stabelen den første helgen i August- den har enda ikke slitt seg Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
heff Svart 11.Juli.2007 Del på Facebook Svart 11.Juli.2007 Onsdag it is! får vel finne fram iskassen da og ha med xtra batteri til nachpel anlegget Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 30.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2007 Ja da er det like før, hvem kommer? Jeg drar ut senest onsdag og ser etter en god plass å ligge. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.