Jump to content

Lost Weekend

Frøken Fryd

Recommended Posts

Flott båt du har!

Nå blir det et par innepils før bruktloftet inntaes..

skål igjen !

Takker for det, bare å si hei om du går forbi, jeg er en liten tur hjemme og vasker klær nå men straks tilbake, venter på å komme på slipp igjen. Har fremkalt de digitale bildene på laptopen her nå så jeg skal prøve å legge ut noen....
  • 1 måned senere...

Slapp av he he he bildene kan jeg sende på mail, men er litt tungvint nå som jeg ikke har internett hjemme..

Vi skulle jo hat en avsluttenden fest for sesongen, et båttreff el.

Dere hadde meget lite bilder fra festområdet, var det bare jeg som gikk rundt he he he var jo på en godel konserter og festet på "bichen" etter at det var roet seg hos . :flag_sw:

Men den beste konsreten var utenen tvil Ralph Mayer, :cheers:

• 9 måneder senere...

Jeg skjønner godt at ingen får legge seg inne på camp området, da vil det være endel "snyltere" som ikke betaler for festivalen der. Også har en denne duken som ikke tåler dregg. Men hva med den andre vågen der med storscenen da? Får en ikke ligge der så skjønner ikke jeg noe...

hjemmesiden til Lost står det "Strandområdet er sperret av for båter"...

Har sendt en melding til daglig leder så vi får vel svar på det etterhvert...

Redigert av Frøken Fryd (see edit history)

Jeg har fått oppklarende informasjon fra Lost Weekend:

Hei, når det gjelder båter på festivalen, er det kun inn til campområdet

som blir stengt av. Pga. sikkerheten og duken på bunnen.

Når det gjelder Medavågen inn mot hovedscenen blir det slik som før, men

bedre dvs. vi ønsker å organisere båten på en bedre og mer sikker måte.

Det vil fortsatt være mulig, som tidligere år, og kose seg i båt. Det

vil fortsatt være egen inngang til festivalområdet for båtfolket. Vi

vil også få til bedre belysning, utover svabergene, samt bedre

avfallshåndtering i form av utplasserte avfallsspann.

Håper dette var oppklarende..... er enig at det var litt forvirrende det

som kom frem i BT..... men det er media, følg med på nettsiden vår der

kommer det mer info.

Ronny Knutsen

Daglig leder\ Administrasjon

LOST WEEKEND Festivalen

Hei,

Det vil bli lagt ut kart og info på våre nettsider. Vi vil og prøve å få pressen til å skrive en god artikkel om dette.

Det blir nok begrensninger i forhold til tidligere år. Dette for å kunne opprettholde den beredskap og sikkerhet som ønskes, og ikke minst sørge for at vi får frem utstyr og artister til konsertområdene. Det var til tider meget vanskelig i 2006.

Det er ikke snakk om å forby båter, vi ønsker å legge bedre til rette for at de som ønsker å komme til oss skal få bedre forhold, og ikke minst den sikkerhet som en må ha. Tenker da spesielt på brann og ikke minst trygg ferdsel fra båten til festivalområde.

Følg med på nettsiden www.lost-weekend.net

Ser frem til å ta imot mange gjester som vil ha den perfekte avslutningen på sommeren i Kollevåg. Vi skal gjøre vårt for at dere alle skal ha en hyggelig opplevelse, kose dere innenfor de rammer myndighetene stiller som krav til oss som arrangør.

Med vennlig hilsen

Kjell Lisund

Styreleder Lost Weekend

Så da snakkes vi selvsagt på Lost! :smash:

ingen grunn til kontroll full panikk.

Stranden er som tidligere fredet, men gummiser og slikt må de ko være litt tålerange med mener jeg.

Blir vel oppankring slik vi gjorde i fjord og de 3 forrige årene inne med storescene. Det funker bra det, så freser vi bare rundt meg gummisen som tidligere. I fjor solgte vi jo krabbe fra gummisen :lol: :lol: :lol: håper du ikke blir sur og grinete om jeg går på Baylineren din for å komme meg i land. då tror jeg du nesten blir nødt til å legge deg på Svai i Hjeltefjorden. :wink:

Det er alt fra 20-200 meter å gå så dette bør du klare selv sent på kvelden. Strøm var der ikke i fjor...

Jeg foreslår at de som ønsker å samle seg kommer ut der i løpet av onsdag, har en mistanke om at en ikke blir alene der på onsdag kveld. Vi som har vert her før kan jo kansje organisere noe om nødvendig...

Redigert av Frøken Fryd (see edit history)

vel strøm er det ikke tilgang til og man blir endru når man skal gå til beechen. Enklere med en flytemadrass, ripp eller noe slikt.

Men det er jo så mange gummiser så det er vel rå å få sitte på når de går i skysseltrafikk vil jeg tro.

Ja forse litt tirsdag og onsdag er jeg helt klar for :cheers: så det er bare å henge seg på. Festivalen er jo hva vi gjør den til dere :seeya:

Redigert av Ubåtfender (see edit history)
  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...