beertrip Startet 3.August.2006 Link til dette innlegget Startet 3.August.2006 Har vært en uke i Sverige (med masse sol og varme )og i den anledning var vi ved en svensk forhandler i skjellefteå. Passet på å ta noen bilder hvis dere er interessert? Av båter så det ut som om det var mest Uttern båtar det gikk på, men det var også noen baylinere ,silver,nimbus og rydsbåter som jeg så. Vi møttes av dette synet på tur inn: Vel innenfor i en meget fin og oversiktlig butikk med megahyggelig betjening var dette synet: En Bayliner bowrider Flere bilder kan legges ut hvis det er interesse for dette Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 3.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 legger ut et par til ? Har bare dette av ryds.Det lå flere på utsiden,men disse var under presenning så disse tok jeg ikke bilde av Ble selv litt forelsket i disse utternbåtene. Her en som sto inne: ( Hvis dere har benevning på disse båtene så tas disse i mot med stor takk) Innredningen i denne: Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Uttern med hardtop er en Uttern C66 .Ny båt for året fra Uttern Ryds 18DC er det også bilde av. Den båten med Mercruisre 1,7DTI har testet bra i båtblader i sommer Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Ser ingen bilder jeg!! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Ser ingen bilder jeg!! har du prøvd å ta av prøv å trykke F5 på maskinen. Jeg ser det i hvertfall på min maskin Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Hender fra tid til annen at enkelte bilder i enkelte innlegg ikke vises på min PC heller og det er tilfellet nå. Får frem et lite kryss isteden for bildet. Noen som vet hva det kan være..... brannmur?!? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
beertrip Svart 3.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 fra selve butikken var det bare ca 50meter ned til et flott bryggeanlegg med fyllingsmuligheter Her lå flere båter for salg: Mange fine utternbåtar og et par litt større Nimbuser Begynner med en skjærgårdsjeep Denne var litt heftig med en STOR Mercury på hekken Hvilken modell? Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 3.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Har lagt opp bildene til photobucket.com Har hatt oppe bildene,men har lagt ned nå. Får dere enda ikke sett dem? Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Jeg ser ikke noe. Jeg ser alle andre bilder på dette forumet, men ikke disse Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Ser dem heilt fine eg da.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Bitteliten Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Uttern modellen du spør om er D66 Verado. Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 3.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Kan det være en eller annen oppdatering du trenger Nøtterøy? Prøver å laste opp et direkte,kan du se dette? Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 3.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 (redigert) Flere uttern,kom gjerne med benevning NR 1 NR 2 NR 3 NR 4 Mvh Beertrip Redigert 3.August.2006 av beertrip (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Hei Beertrip, foreslår at du tar en kikk på www.uttern.se. Tror du finner de fleste båtene er Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 3.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Og lurer du på priser i Norge så kan du se på Uttern importøren side marinepower Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 3.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Hei Beertrip, foreslår at du tar en kikk på www.uttern.se. Tror du finner de fleste båtene er Fant ikke alle båtene i øverste venstre hjørnet (båtar 2006) Men fant litt info i den svenske PDF broshyren Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 tror du finner alle båtene om du ser på marinepower linken jeg la ut i neste innlegg Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 3.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Må vel tilfredstille de med litt større ambisjoner Nimbus Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Nimbusene ser ut som en 320 Coupe og en 350 Coupe. De går løs på hhv ca 1,5 og 2,2 millioner. 350 Coupe vurderte vi lenge da vi byttet til båten vi har i dag, men den falt gjennom pga for lav fart og for trang under dekk. Jeg har hørt at den blir levert med D6 350 på drev nå, og da gjør den 32 knop. Da er den kanskje et par hundre tusen billigere enn den prisen jeg har antydet Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 3.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Til slutt noen bilder av den båten jeg virkelig "falt" for En C68 exclusive Liten lukket bakveggsbåt, perfekt for Nordnorske forhold. Finnes denne med utenbords mon tro? Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 Finnes kun med innenbordsmotor Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 3.August.2006 Link til dette innlegget Svart 3.August.2006 (redigert) Kan det være en eller annen oppdatering du trenger Nøtterøy? Prøver å laste opp et direkte,kan du se dette? Den så jeg, (Bilde i innlegg #12) Redigert 3.August.2006 av Nøtterøy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.