At-le Startet 4.August.2006 Link til dette innlegget Startet 4.August.2006 Hei. Det ble velykket Dalslandskanal båttur. Fikk mange fint vær dager i 3 uker :-) Junern laget mange fine bilder hjemmesider i deafboatclub.com. http://www.deafboatclub.com/konvoi/fellesferie1.htm At-le Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.August.2006 Link til dette innlegget Svart 4.August.2006 Takk for en fantasisk fin bildeserie. Ser ut til at dere har hatt en knakende fin tur Sitér dette innlegget Link to post
Lodda Svart 4.August.2006 Link til dette innlegget Svart 4.August.2006 Meget bra link, en slik tur SKAL jeg ta meg en gang, om jeg så må leie meg båt der nede... LODDA Sitér dette innlegget http://www.helmar.no Link to post
Baywatch Svart 4.August.2006 Link til dette innlegget Svart 4.August.2006 Dette så jo svært så idyllisk ut! Må har vært en flott tur. Kunne godt tenke meg å ta den turen en gang. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 4.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2006 Dette så jo svært så idyllisk ut! Må har vært en flott tur. Kunne godt tenke meg å ta den turen en gang. Hei.Gratulerer ny båten. Du kan bruke deres båt til Dalslandskanal. Mange seiler der fra Norge,danmark,holland og tyskland.....Lykke til ny båten. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 4.August.2006 Link til dette innlegget Svart 4.August.2006 Hyggelige sommerminner du viser her. Denne turen har jeg tatt tre år på rad. Når jeg om noen år får en litt lenger ferie skal jeg tilbake. Flotte bilder som setter tankene tilbake til koslige ferieminner. Svenskene er flinke til å legge til rette! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Arvid_A Svart 4.August.2006 Link til dette innlegget Svart 4.August.2006 Flotte bilder fra en fin og innholdsrik tur! - og i morgen tidlig slippes Hansvik'en ut i "Västre Silen" for helgetur. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 4.August.2006 Link til dette innlegget Svart 4.August.2006 Kjempefine bilder o tur At-le !! jag lengter tilbaks ..gjorde turen för 10 år sedan...... har akk kommit tilbaks til hjemmehavnen efter 4 uker på sjöen........känns dötrist kunde vart ute ute minst 4 til ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Baywatch Svart 4.August.2006 Link til dette innlegget Svart 4.August.2006 Hei. Gratulerer ny båten. Du kan bruke deres båt til Dalslandskanal. Mange seiler der fra Norge,danmark,holland og tyskland.....Lykke til ny båten. At-le Takk for det Det er langt bort dertil, så vi får se. Vi må lære oss å håndtere båten i kjent farvann først, men en vakker dag seiler vi kanskje også på svenske innsjøer! Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 4.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2006 Kjempefine bilder o tur At-le !! jag lengter tilbaks ..gjorde turen för 10 år sedan...... har akk kommit tilbaks til hjemmehavnen efter 4 uker på sjöen........känns dötrist kunde vart ute ute minst 4 til ! Hei Gunga din..Beklager så mye. Skulle hilse deg kunghavn like før gøteborg. Men trodde det var etter gøteborg. men din bor før gøteborg. Håper vi sees snart eller hortentreffet neste år. Kommer aldri glemmer dalslandskanal-tur. Vakker....... At-le Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 5.August.2006 Link til dette innlegget Svart 5.August.2006 dette må ha vært en fantastisk tur. Er det noen som har spesialisert seg på transport av båter fra halden til nøssemark? flotte bilder, nesten så jeg kunne tenkt meg å frakte båten sørover for å ta denne turen. Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 5.August.2006 Link til dette innlegget Svart 5.August.2006 hvis du ikke vil ta bryet med å frakte båten nedover finnes det alternativt sightseeingbåter på de deler av kanalen set er mest å se. mange fleksible løsninger med tog/buss kombo. http://www.storholmen.com/ Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 5.August.2006 Link til dette innlegget Svart 5.August.2006 det bryet jeg hadde da jeg fraktet båten oppover fra sørlandet var noe rustvann som måtte skrubbes vekk fra armeringsjærn på samme dekket båten sto. Ellers ser jeg for meg at dette kan gjøres nokså greit; pakke båten klar, gå den til Harstad for transport sørover. Kunne kanksje fått en annen kjempeferie for samme prisen, men galskapen skal jo også vedlikeholdes. Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 5.August.2006 Link til dette innlegget Svart 5.August.2006 for all del men det er delen fra håverud til bengtsfors eller egentlig mindre enn det og som er den mest interessante delen og det er ikke helt ueffent å nyte sin sill med tilbehør, en øl og noe schnapps mens man nyter turen heller Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 5.August.2006 Link til dette innlegget Svart 5.August.2006 å nyte sin sill med tilbehør, en øl og noe schnapps mens man nyter turen min favoritt ...får bare enda mer lyst på den turen... Sitér dette innlegget Link to post
maanestraale Svart 6.August.2006 Link til dette innlegget Svart 6.August.2006 Åhh kjempefine bilder At-Le, vi kjente oss godt igjen i fra vår fjorårstur Ille det med impeller havariet ditt, men fint at det gikk bra. Snarrådig og godt taklet og tenkt i en slik "stress situasjon" Sitér dette innlegget M/B Månestråle www.maanestraale.com Link to post
At-le Svart 30.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Hei. Skrevet om båtferie i dalslandskanal :-) At-le Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.