Jump to content

Velykket båtferie i Dalslandskanal. :-)

At-le

Recommended Posts

Dette så jo svært så idyllisk ut! Må har vært en flott tur. Kunne godt tenke meg å ta den turen en gang. :smiley:

Hei.

Gratulerer ny båten. Du kan bruke deres båt til Dalslandskanal. Mange seiler der fra Norge,danmark,holland og tyskland.....Lykke til ny båten. :flag:

At-le

Hyggelige sommerminner du viser her. Denne turen har jeg tatt tre år på rad. Når jeg om noen år får en litt lenger ferie skal jeg tilbake. Flotte bilder som setter tankene tilbake til koslige ferieminner.

Svenskene er flinke til å legge til rette! :flag_sw:

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Hei.

Gratulerer ny båten. Du kan bruke deres båt til Dalslandskanal. Mange seiler der fra Norge,danmark,holland og tyskland.....Lykke til ny båten. :flag:

At-le

Takk for det :smiley:

Det er langt bort dertil, så vi får se. Vi må lære oss å håndtere båten i kjent farvann først, men en vakker dag seiler vi kanskje også på svenske innsjøer! :sailing:

Kjempefine bilder o tur At-le !!

jag lengter tilbaks :cryin: ..gjorde turen för 10 år sedan......

har akk kommit tilbaks til hjemmehavnen efter 4 uker på sjöen........känns dötrist kunde vart ute

ute minst 4 til !

Hei Gunga din..

Beklager så mye. Skulle hilse deg kunghavn like før gøteborg. Men trodde det var etter gøteborg. men din bor før gøteborg. :headbang: Håper vi sees snart eller hortentreffet neste år.

Kommer aldri glemmer dalslandskanal-tur. Vakker.......

At-le :flag_sw:

det bryet jeg hadde da jeg fraktet båten oppover fra sørlandet var noe rustvann som måtte skrubbes vekk fra armeringsjærn på samme dekket båten sto. Ellers ser jeg for meg at dette kan gjøres nokså greit; pakke båten klar, gå den til Harstad for transport sørover.

Kunne kanksje fått en annen kjempeferie for samme prisen, men galskapen skal jo også vedlikeholdes.

• 4 uker senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...