Rolf Startet 24.September.2003 Link til dette innlegget Startet 24.September.2003 Er invitert med på seiltur fra Asker til Koster neste helg. Noe jeg bør vite om Koster? Hva er verdt å se/oppleve/besøke? Andre tips? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
pwh Svart 24.September.2003 Link til dette innlegget Svart 24.September.2003 Det er fint der om sommeren, de som har greie på det sier at det er enda bedre om høsten når det ikke er så mange turister der. Uansett, prøv følgende adresse for mer info: http://www.kosteroarna.com God tur ! Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 24.September.2003 Link til dette innlegget Svart 24.September.2003 Vil absolutt anbefale en sykkeltur rundt på Syd-Koster. Gjerne kombinert med en pub-til-pub tur. . Desverre ser det ut til at de fleste restaurantene er stengt for sesongen. I hvertfall ser det sånn ut på web-siden om Koster. Kanskje de holder åpent i helgene hvis det er bra vær? God tur!! Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 24.September.2003 Link til dette innlegget Svart 24.September.2003 Er invitert med på seiltur fra Asker til Koster neste helg. Noe jeg bør vite om Koster? Hva er verdt å se/oppleve/besøke? Andre tips? Spørs litt hva du er ute etter. Du har Nordkoster og Sydkoster. Liker meg best på, og er mest kjent på Nordkoster, som er den minste av øyene og helt fri for biler. Havnene på N Koster ligger i sundet mellom øyene. Flott turterreng og en naturopplevelse å gå rundt på øya - særlig på utsiden av øya Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 24.September.2003 Link til dette innlegget Svart 24.September.2003 Hei! Om været og sikten er god så ta med kikkerten og ta turen opp på Valfjellet. Fra varden der ser du hele ytre Oslofjord pluss. 5 minutter å gå fra kirken på Syd-Koster. mvh Sigurd Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 24.September.2003 Link til dette innlegget Svart 24.September.2003 kirken på syd koster ja Koselig sted, litt snål kapellan. Gifta oss faktisk der dagen etter midtsommarsfeiring.. Stemningen etc. på Ekenäs skjærgårdshotell var spesiell. De holder åpent hele vinteren tror jeg, ihvertfall i helgene MVH Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Sebaldus Svart 24.September.2003 Link til dette innlegget Svart 24.September.2003 Har aldri vært på koster men har hørt at skal man leve ferielivet er en passelig dagsetappe fra nord til sydkoster Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.