Muggebigge Startet 7.August.2006 Del på Facebook Startet 7.August.2006 Noen som har et godt tips på hvor man kan finne lanterer som ble produsert på 60-tallet? Mangler en babord lanterne til en nydelig Polar 22 fra 1967. MB Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 7.August.2006 Del på Facebook Svart 7.August.2006 Prøv å legg ut et bilde, kanskje noen har liggende? Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 7.August.2006 Del på Facebook Svart 7.August.2006 Polar produseres jo enda, Har du sjekket med de?? Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Muggebigge Svart 7.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2006 Nei, det har jeg ikke. Men jeg vet at denne typen er gått ut av produksjon. Må nok finne en brukt et sted... Sitér dette innlegget Link to post
Muggebigge Svart 7.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2006 (redigert) søker babord lanterne av denne typen Redigert 7.August.2006 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 7.August.2006 Del på Facebook Svart 7.August.2006 Er diameteren 75mm og høyden (uten feste) 90mm? I så fall har jeg faktisk en slik i rotekassen.... Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 7.August.2006 Del på Facebook Svart 7.August.2006 Om du kikker østover finnes det brukthandler for båt-ting : http://www.tackel-skeppshandel.nu/ Flere under "LÄNKER". Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Muggebigge Svart 7.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2006 Takk for tipset! Si gjerne fra hvis du vet om flere slike butikker! MB Sitér dette innlegget Link to post
Muggebigge Svart 7.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2006 Sånn ser den ut: Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.August.2006 Del på Facebook Svart 7.August.2006 Er det ikke disse som omtales som "pillerburk" i en del Svenske annonser. Du kan også sjekke Blocket Sitér dette innlegget Link to post
Muggebigge Svart 8.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.August.2006 Takk for gode tips! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.