Jump to content

Öppna Varv på Orust

Sydvesten

Recommended Posts

Regina er hel-plast under vannlinjen. ( Hvilke er ikke det ? )

Da beklager jeg dette, og jeg har kommet i skade for å påstå at Regina 35 har Samnwichkonstruksjon under vannlinjen... men det står at lese i Seilas nr. 5 av 2006 på side 26.. at de bruker sandwich konstruksjon i skorget, men ikke noe om det benyttes unde vannlinjen eller ei.. så dermed retter jeg mitt tidligere innlegg her...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Du skal se at svaret snart dukker opp, en av kundene til dette verftet vet nemmelig noe som ikke verftet selv vet... :lol::lol:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført

• 1 år senere...

Kunne vært gøy å vært der ja, på Henån siden Bavaria Sverige stiller ut den nye 31,34 foteren og vision 50 da.. men denne helgen er lettmatrosen 5 år så da blir det barneselskap... Får se om jeg rekker innom båter i sjøen i september... Siden jeg avr innom er verft på Ellös i sommer så fikk jeg sett på noen båter der, eller som ble kjørt frem og tilbake på bil som skipprerfruen så pent sa etter å ha obersvert verftet fra lekeplassen med poden.. Til og med hun som er kommunalt ansatt mente de var lite effektive som bare flyttet på båtene hele dagen... Er ikke rart det koster penger..

Er det langt fra Køben til Orust? Mulig jeg kan komme meg enkelt til Køben og hjem igjen på en dag, men det krever at det ikke blir mer enn et par timer hver vei Køben/Orust ... Ser for meg å leie bil i Køben isåfall hvis det ikke er enkel kommunikasjon, forstår båtene ligger på forskjellige steder på Orust så det blir vel helt nødvendig med bil uansett...

Billettene jeg ser på er 0830 i Køben og retur 2150 så det burde vel går å få presset inn dette? Reisestopp i heimen når messa i Sandvika er så dermed er dette et noe desperat forsøk på få sett på, spesielt Hansene..., men her er jo de nye Bavene og sikkert andre. Dog var ikke Dufour 325 såvidt jeg kunne se... Det meste er vel på denne messen, er ikke dette en svært stor messe...?

Redigert av bjoris (see edit history)

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Du klarer ikke Kastrup Orust på et par timer, Orust ligger nord om Gøteborg (sikkert en times kjøring vil jeg tro).. I tillegge så er det messen spredd over flere steder på Orust så det blir noe interkjøring hvis du vil se det meste.. du bør nok sette av et par dager...

Du klarer ikke Kastrup Orust på et par timer, Orust ligger nord om Gøteborg (sikkert en times kjøring vil jeg tro).. I tillegge så er det messen spredd over flere steder på Orust så det blir noe interkjøring hvis du vil se det meste.. du bør nok sette av et par dager...

:crazy:

Noen som har et godt guesstimate på hvor lang tid det tar med bil...?

Redigert av bjoris (see edit history)

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Jeg tror det er raskere å kjøre fra Oslo til Orust enn fra København til Orust. Det er rimelig gode veier stort sett hele veien..

Skrittet opp på C-map og det er ca 108nm i direkte luftlinje fra Oslo og ca 160nm fra Malmø

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Torp-Landvetter finnes ikke etter hva jeg kan se... Widerøe flyr til Landvetter fra Gardermoen.. Men jeg finner det merkelig at det ikke er leiebiler i Oslo

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...