Kotnes Startet 10.August.2006 Del på Facebook Startet 10.August.2006 Har en fem år gammel Anchorlift i god stand med fast panel og fjernkontroll som jeg lurer på å selge. Det er en kjettingvinsj (ikke frittfall) for ute eller innvendig montering. Den er på 1000 watt med 10 kg bruceanker. Kjører ut 50 meter kjetting på i underkant av halvannet minutt. Hva kan jeg forlange for denne ?. Har prøvd å ringe forhandler i 2 dager men får bare opptatt på tlf så nå prøver jeg på denne måten. Takker for all hjelp på forhånd. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Frehau Svart 10.August.2006 Del på Facebook Svart 10.August.2006 Jeg ville satt den til "halv pris av ny/høystbydende". Ved å slenge på /høystbydende lar du markedet bestemme. Er du ikke fornøyd med siste bud, sier du bare at du har et høyere bud på hånden. Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.